Agoda.com
675 kr
Enkel och snabb bokning
Omdömet skrevs 23 juli 2023

Spenderade en natt i en Studio Apartment bunk bed i samband med Dreamhack. Pluss för att hotellet ringde och bekräftade min bokning. Hotellet har dock ingen personal på plats under helgerna och det kändes lite osäkert kring vilka som kommer och går. Gratisparkeringen var dessvärre helt full när vi kom och det verkade vara många arbetsfordon/hantverkarfordon som var parkerade här. Rummet var ok, rent och prydligt. En nackdel är att rummet är väldigt lyhört, alla ljud från korridoren hörs in i rummet. Letar man efter ett enkelt boende med delad toalett och dusch så är detta ett ok boende.

Rumstips: Rummen är lyhörda. Ljud hörs jättetydligt ifrån korridoren.
Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Mike J
Omdömet skrevs 19 november 2021 från mobil enhet

Extremt prisvärt rum, smidig incheckning. Alla bas behov för att övernatta och röra sig vidare nästa dag. Kanske något stel säng men inget som störde av att sova en natt. Om man åker med tåg så är ett tips att hoppa av vid stationen Huskvarna ist för Jönköping då det halverar avståndet till HOOM

Rumstips: Det finns ett kök i rummet som verkar ha en jättedålig fläkt, jag skulle avråda att laga mat på rummet.
Datum för vistelsen: november 2021
Restyp: Reste ensam