1 302 kr
Ingen förskottsbetalning krävs
1 302 kr
Frukost ingår
Omdömet skrevs 23 juli 2023

Trevlig personal, bra restaurang, bra frukost, bra med lek o gameing rum till barnen! Till det tråkiga Rummet vi hade var/ är nog det mest slitna scandic hotellrum vi sovit på! Jätte varmt på rummet, slitan lister, golv, m.m. dåligt städat. Ofräscha tyger på möbler ...

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Patrik J
Hanna Karlsson, Other på Scandic Elmia, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2023

Hej!

Tack snälla för att ni har tagit er till att berätta om er upplevelse hos oss.
Så roligt att ni fick ett fint bemötande och att barnaktiviteterna uppskattades.
Vi håller tummarna för att även familjerummen ska komma att renoveras.

Välkomna att besöka oss igen vid annat tillfälle.
Hälsningar
Hanna, Scandic Elmia

Omdömet skrevs 14 juli 2023

Detta hotell ät fräscht och fint och ligger lungt och fint bara några 100 meter från motorvägen.
Hotellet ligger nära centrum i Jönköping och väldigt nära A6 köpcentrum.
Hotellet är fräscht och fint liksom rummet.
Härligt att kunna läska sig i en skön härlig bar med trevlig personal ävensom de som arbetar i receptionen.
Frukosten jättebra och bra med tidsbokningen vilket gör att allt flyter på bra.

Tack Rolf J
Scandic Elmia, Guest Services / Front Office på Scandic Elmia, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2023

Hej fina Rolf,

Stort tack för ditt underbara omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss så otroligt glada att du trivdes ur nämda aspekter. Det känns som ett fantastsikt kvitto på att vår verksamhet fungerar utmärkt!

Hoppas att vi ses mycket snart igen.

Bästa hälsningar,
Hilda Receptionschef Scandic Elmia

Omdömet skrevs 10 juli 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Scandic Elmia, Guest Services / Front Office på Scandic Elmia, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2023

Omdömet skrevs 8 juli 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Elmia, Guest Services / Front Office på Scandic Elmia, svarade på det här omdömetSvarade 10 juli 2023

Omdömet skrevs 3 juli 2023

Ett tämligen stort Scandic för att finnas på landsorten med en stor parkering och flera laddstolpar.
Rummen håller bra Scandicklass med bra WIFI och en TV, som ger tydlig information om hotellet och dess faciliteter.
Det märks att hotellet är större eftersom du skall boka tid för frukost, med QR-kod eller i receptionen.
Frukosten är mycket bra med ett antal olika "stationer", vilket innebär att man får trava omkring lite innan man har hittat det man vill ha.
Restaurangen erbjuder också tämligen god mat men när jag besökte den var det få gäster och en gigantisk lång väntetid innan man fick sin mat, så fråga hur länge du behöver vänta innan du sätter dig.

Rumstips: Jag har bortsett från service i restaurang när jag angivit betyget ovan. Fråga hur lång väntetiden i restaurangen är innan du sätter dig
Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Stesse
Scandic Elmia, Guest Services / Front Office på Scandic Elmia, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2023

Hej kära Stesse,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme efter din vistelse hos oss. På så sätt ger du oss bästa förutsättningar för att utveckla vår verksamhet och bli allt bättre och bättre!

Det är mycket tråkigt att höra att du fick vänta länge på din beställning i vår restaurang. Jag tar vidare detta med berörande team för att skapa ännu bättre framtida gästupplevelser.

Vi önskar dig en alldeles fantastisk dag!

Bästa hälsningar,
Hilda Receptionschef Scandic Elmia