Ingen förskottsbetalning krävs
Expedia.com118 US$
Priceline118 US$
Lol.travel122 US$
Omdömet skrevs 31 juli 2023

Hela familjen mycket nöjda! Lite stökigt mitt i natten en stund när klubben/krogen nedanför stängde men snabbt övergående. Gissningsvis är detta bara på helgerna. Mycket god och stor frukost där det även fanns pyssel för barnen att sysselsätta sig med. Stort plus på barnloungen där barnen kunde leka en stund och för garaget som man kunde ta hissen från våningsplanet man bodde på och direkt ner. Nästa gång vi besöker staden bor vi gärna här igen!

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Caroline_ankarklint
Omdömet skrevs 29 juli 2023

Superbra service, hjälpsamma och trevliga i receptionen. Väldigt bra läge i centrum. Familjevänligt hotell. Tyvärr saknades mörkläggningsgardiner och rummen behöver fräschas upp. Men det är prisvärt!!

Tack ikristina2023
Omdömet skrevs 27 juli 2023

Ett ganska typiskt Scandic hotell. Lite slitet av ålder men vägdes upp av priset och framför allt av personalen. Läget är superbra mitt i city. Även smidigt med parkering i garaget under hotellet (mot avgift).

Tack Mathias_018
Omdömet skrevs 26 juli 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 25 juli 2023

Fint hotell med trevlig personal och de låg bra till i Jönköping. Jätte god frukost. Väldigt roligt att man kunde få gå in och träna på nordic wellness.
Saknade dock en kyl och vattenkokare i rummet men annars var allt bra.
Trevlig personal också!

Tack jonnamadonna