Boka nu, betala på plats
Trip.com
Priceline111 US$
ScandicHotels.com109 US$
Omdömet skrevs 4 oktober 2021

Trevlig personal och bra läge.
Dålig standard i rum och korridorer då det var ganska gammal inredning och slitet.
Kallt i rummet.
Frukosten kunde varit lite roligare, tex med någon fisk, sill, brieost.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Rabalbin
Scandic Portalen, Gästservice/reception på Scandic Portalen, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2021

Hej,

Stort tack för ditt omdöme om din senaste vistelse hos oss. Tråkigt att höra att du inte är helt nöjd. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Ida på Scandic

Omdömet skrevs 12 september 2021 från mobil enhet

Andra besöket på detta hotell var en stor besvikelse som räddas av städerskan som såg till att vi fick ett rum med större badrum så att rullstolen gick in vilket receptionisten inte hade koll på. Frukostutbudet var ok, men begränsat, däremot är utrymmena alldeles för små och det blir omöjligt att hålla avstånd i en överfull matsal med en kö som täpper igen trapphuset.
När vi påpekar för receptionisten att båda parkeringsplatserna avsedda för bilar med handikapptillstånd är upptagna av bilar utan tillstånd och frågar om de kan spåra ägarna och be dem flytta bilarna/alternativt ringa parkeringsbolaget säger hon att vi inte ska göra någon sak av det utan hitta en vanlig plats bland deras övriga trådsmala varianter trots att en av oss är rullstolsbrukare och verkligen behöver utrymmet. Då vi söker på ägarna av bilarna visar det sig att det är kollegan i receptionen som ockupera den ena platsen inte bara en utan två dagar i rad, respektlöst både av henne och den som höll henne om ryggen.
Natt nr 2 var det omöjligt att sova före kl 02 då de hade nattklubb på våning 4 och nattportiern suckande bara kunde dela ut öronproppar och säga att han bett dagpersonalen varna för oljudet på nätterna…

Datum för vistelsen: september 2021
Tack Barbr0W

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra angående parkeringen. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Ida på Scandic

Omdömet skrevs 8 september 2021

Datum för vistelsen: september 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 27 augusti 2021 från mobil enhet

Ett bra beläget hotel när man reser med tåg till Jönköping. Dock behöver hotellet en upprustning för att det ska bli bättre betyg. Trevlig personal och bra frukostbuffé som vanligt på Scandics hotell.
Väldigt lyhört från gatan och gymmet är ingen höjdare.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack 542j_rgenw

Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök!
Vi har en renovering inplanerad och vi hoppas att de startar den inom kort.

Hoppas att vi ses snart igen!

Ida

Omdömet skrevs 24 augusti 2021

Stannade till på genomresa och blev häpen över standarden. Man frågar sig om hotelldirektören har besökt sitt hotell de senaste åren.
Receptionen måste vara Sveriges tråkigaste och mest opersonliga. Absolut ingen plats man vill vistas på. Receptionisterna var mer intresserade av att prata med varandra än gästerna och verkade mest besvärade när de behövde checka in eller ut. Frukostrestaurangen var fruktansvärd. Inte bara för att den var otroligt sliten men den personal som "arbetade" varken torkade golv efter spill och torkade bord på ett sätt som gjorde dem mer skitiga än före. Utbudet på frukosten var betydligt sämre än normal Scandic standard.
Rummen gamla och slitna men städpersonalen hade gjort sitt bästa efter förutsättningarna. Att ta sig till/från garaget till hotellet gick bara via hissen som levde sitt eget liv och prioriterade garaget sist. I garaget saknades skyltning till trappor vilket gjorde hissen till enda väg in till hotellet.
Första och sista gången jag besöker detta hotell.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack 559claesm

Hej 559claesm.

Stort tack för din feedback! Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Vi beklagar att du inte känner dig nöjd med servicen under din vistelse. Det tar vi såklart till oss och ser över hur det kan undviks i framtiden.

Hälsar,
Ida på Scandic Portalen