Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Normalt scandic hotell som ligger mitt i centrum med restauranger i närheten och det är tur eftersom det inte finns nåt ätbart på hotellet om kvällarna i coronatider. Hursomhelst, trevligt hotell med trevlig personal i receptionen. Helt ok rum, inget extravagant men man sover gott.
När det gäller frukost så har man konstigt nog dragit ner på frukostbuffén i coronatider? Det fanns såklart frallor, pålägg o ägg o så. När det gäller varmt så fanns äggröra o köttbullar men hallå ingen bacon?? Bacon är ett måste på frukost. Nu blev det totalbetyg 2 istället för 3 som ni hade fått annars.

Tack 533jonasn
Ulrika Vestin, General Manager på Scandic Hotel Portalen, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2020

Hej Jonas

Tack för din review! Vi blir glada att se att du trivs här, att du sovit gott och fått bra service.
Jag har förstått att bacon är viktigt och kan med gläjde berätta att baconet är tillbaka!

Hoppas vi får ha dig här snart igen och vi jobbar på att få minst en trea nästa gång :-)

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ulrika Vestin, General Manager på Scandic Hotel Portalen, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2020

Omdömet skrevs 20 juli 2020

Totalt sett är ni nöjda med vår vistelse, men hotellet (eller i varje fall vårt sällskaps rum) är i stort renoveringsbehov.
Handdukshållare som lossnade från väggen, trasigt kakelgolv badrummet och fläckiga väggar.

Bra med parkering i garage och stort plus att bilen fick stå kvar efter vi checkat ut.

Servicen i receptionen var oklanderlig och städning mm i dessa tider sköttes utmärkt.

Tack MiaE35

Hej Mia
Så bra att höra att ni är nöjda även om jag noterar att det finns saker vi kan göra bättre.
Jag har tagit upp detta med handukshållare och kakel med berörda.

Fantastiskt roligt att läsa det fina du skriver om bemötande och städning :-)

Önskar er en fin fortsättning på veckan och välkommen tillbaka igen

Omdömet skrevs 20 juli 2020

Väldigt slitet, speciellt i badrummet med murkna lister, trasig tvålpump, smutsiga fogar, väldigt dåligt TV utbud. Personalen var överlag inte speciellt välkomnande i receptionen när man kom eller ställde frågor, frukost personalen var överlag inte villiga att svara trevligt på frågor, kanske stressiga men ändå. Undantag var dag två då en väldigt trevlig tjej/kvinna stod och prickade av, tyvärr inte hennes namn men väldigt trevlig och hjälpsam.

Ett annat minus är att ni inte informerar att det är väldigt mycket ”festande & högljutt” och som tystnar först vid 03.30. Möjligt att det var pga av helg men oavsett hade det varit bra om man fått den informationen vid bokning så man kunde ha gjort ett annat val!

Pluspoäng får ni för sköna sängar och att ni hade handsprit och handskar framme i samtliga Allmänna utrymmen

Tack SusanneJessica

Hej
Jag börjar med att tacka för värdefull feedback. Du ger oss verkligen konkreta och bra exempel på vad vi kan jobba med.
Bemötandet är något som ligger mig varmt om hjärtat så det är tråkigt när vi inte lyckas leverera fullt ut.
Jag ska självklart ta upp det du skriver i våra team och jobba för en bätte gästupplevelse.

Jag vet att vi kan bättre än så här, hoppas vi får en chans att visa det framvöer.

Varmt välkommen tillbaka igen

Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell i sin enkelhet. Centralt belägen och nära till allt. Stora familjerum och personalen som jobbar här är mycket trevliga och tillmötesgående, speciellt dom som hade hand om frukosten.

Tack 586anderss

Hej
Så roligt att läsa din fina recenscion. Bra i sin enkelhet är en fantastiskt bra recension tycker jag.
Tack för beröm till personalen, jag ska se till att de alla får ta del av detta

Ha en fin fortsättning på veckan och välkommen tillbaka igen