1 323 kr
Maggan
Nässjö, Sverige

Mysigt bra hotell

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 14 jan. 2024från mobil enhet
Väldigt bra läge, centralt och nära till både buss, taxi och tåg. Väldigt härlig atmosfär, fint att de lyckats behålla mycket av det gamla i byggnaden.

Smidigt med restaurangen/puben Bishop Arms som sitter ihop, hade dock velat ha bättre info om vilka tider man kunde beställa rumservice och när köket stängde.

Trevliga rum med sköna sängar och det man önskar sig av ett hotellrum. God frukost och trevlig personal.
Datum för vistelsen: januari 2024
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Elite Stora Hotellet, Gästservice/receptionElite Stora Hotellet | Jönköping, svarade på det här omdömet
Svarade 15 jan. 2024
Hejsan Magdalena och tusen tack för din recension. Det uppskattas. Vi tar med oss din feedback och ser framemot att få välkomna dig tillbaka.
883 kr
    1 190 kr
13.4 km från Elite Stora Hotellet | Jönköping
Visa fler hotell i Jönköping
Omdömet skrevs 4 januari 2024

21.05 är hotellets restaurang stängd. Ingen roomservice. Övriga restauranger i stan också stänga förutom Max. Visserligen var det nyårsdag men ska man stoltsera med att vara ett 4-stjärnigt hotell så krävs det uppryckning.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Stefan B
Elite Stora Hotellet, Gästservice/reception på Elite Stora Hotellet | Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2024

Hej Stefan,

Tack för att du recenserar din vistelse. Jag har personligen svarat dig via e-post för några dagar sedan.

Så tråkigt att läsa om er upplevelse om att ni inte kunde avnjuta en middag hos oss på nyårsdagen. Jag beklagar innerligt er upplevelse hos oss. Det är långt under våra normal sätt höga standarder av service.

Var så säker på att jag personligen kommer att följa upp detta med respektive avdelning.

Omdömet skrevs 6 december 2023

Vackert hotell med bästa läget i Jönköping, nära till allt. Personalen är alltid trevliga och hjälpsamma och rummen är stora och rymliga och välstädade. Älskar rummen med utsikt över Vättern. Trevligt att Bishop Arms ligger i anslutning till hotellet

Datum för vistelsen: december 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack per874
Elite Stora Hotellet, Gästservice/reception på Elite Stora Hotellet | Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2023

Hejsan Per,

Tusen tack för din fantastiska recension gällande din vistelse på Elite Stora Hotellet i Jönköping. Jag ser till att uppmärksamma personalen för dess fina arbete. Vi ser alla framemot att välkomna dig tillbaka till oss.

Med vänliga Hälsningar
Elite Stora Hotellet i Jönköping

Omdömet skrevs 14 november 2023 från mobil enhet

Bra centralt hotell och nära till det mesta, stort utbud av frukost. Receptionens personal var väldigt trevlig och gav oss toppentips på matställen och aktiviteter i Jönköping.
Dessvärre var det bara toaletten/duschen som inte var så fräsch på rummet och behöver en renovering.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack wollbergspastry
Elite Stora Hotellet, Gästservice/reception på Elite Stora Hotellet | Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2023

Hejsan och tusen tack för din recension gällande din vistelse. Det gläder oss att ni hade en fin upplevelse hos oss. Du får gärna återkomma till mig direkt med vilket rum ni bodde på så att iv kan se över gällande toalett/dusch. Kontaktuppgifter nedan

Välkommen åter,
gustav.kalogirou@elite.se

Omdömet skrevs 28 oktober 2023

Det var fest i Jönköping och mycket hög musik från olika ställen runt om. Men på våra rum var det tyst och skönt. Våra två rum hade utsikt mot baksidan, typ ingen vidare utsikt men det gjorde inget, det var lugn och skönt och vi hade inte bokat rummen för att sitta och glo ut genom fönstret. Hotellet ligger mitt i smeten, mycket bra. Vi bastade på kvällen, tänk på att bastun är för både damer och herrar!
Frukosten var mycket god! Jag rekommenderar detta hotell!

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack storasysterhelena
Elite Stora Hotellet, Gästservice/reception på Elite Stora Hotellet | Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2023

Hejsan Helena och tusen tack för din recension gällande din vistelse hos oss. Jag är glad att vi trots allt lyckades ge er en fin upplevelse. Varmt välkommen åter.
Elite Stora Hotellet i Jönköping

Omdömet skrevs 13 oktober 2023

Mycket trevligt hotell med personligt bemötande av personalen, rent och fint på rummet och jag sov mycket gott under min vistelse på tre övernattningar.
Frukosten var helt okey med ett lagom utbud och valmöjligheter, inte för mycket men ändå så man inte saknade något.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack jansimby
Elite Stora Hotellet, Gästservice/reception på Elite Stora Hotellet | Jönköping, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2023

Hejsan Jan och tusen tack för att du tar dig tiden att recensera din vistelse hos oss på Elite Stora Hotellet i Jönköping. Det gläder oss att du hade en trivsam upplevelse hos oss och ser mycket framemot att få välkomna dig tillbaka.