Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com155 US$
Priceline155 US$
eDreams155 US$
CheapTickets155 US$
Hurb172 US$

Fantastisk bra service, rena rum. Väldigt bra läge. Sköna sängar. Skulle inte få för mig att testa något annat. Mitt i smeten . Väldigt vacker utsikt. Stor som en palats. Kommer definitivt att gå till samma hotell i andra städer.

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack silviasulic
Gustav Kalogirou, Hotelldirektör på Elite Stora Hotellet Jonkoping, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej silviasulic,

tusen tack för fina ord och recension.

Varmt välkommen åter
Gustav

Omdömet skrevs 26 april 2021 från mobil enhet

När kom till hotellet blev vi bemötta av trelig personal som erbjöd oss att uppgradera rummet till ett nyrenoverat med utsikt över vättern. Det var sköna sängar och en mycket bra frukost med det mesta som man kan önska sig. Jag kan varmt rekommendera detta hotell

Tack Carina N
Gustav Kalogirou, Hotelldirektör på Elite Stora Hotellet Jonkoping, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2021

Hejsan Carina,

Tusen tack för att du tar dig tiden att recensera din vistelse hos oss på Elite Stora Hotellet i Jönköping.

Det gläder oss att du trivdes så bra hos oss och längtar till att få välkomna dig tillbaka.

gustav.kalogirou@elite.se

Omdömet skrevs 17 mars 2021

Väldigt bra bemötande i receptionen, sköna sängar och fin utsikt. Första gången jag stannade över i Jönköping på väg ner mot Skåne och kommer definitivt göra om det. Nästa gång till sommaren då det verkar ligga härliga sommarrestauranger precis intill.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack PAS000
Gustav Kalogirou, Hotelldirektör på Elite Stora Hotellet Jonkoping, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2021

Hejsan!

Tusen tack för ett kanonbetyg. Det gläder oss att du uppskattade både service, sovkomfort samt utsikten.

Vi ser framemot att välkomna under årets varma månader.

Hoteldirektör

Omdömet skrevs 7 mars 2021

Vi har bott här två gånger under senaste veckan, och bägge gångerna har vi fått kanonservice. Vi fick jättefin hjälp med extra madrass och därtill hjälp med frukost på rummet så att vi kunde skydda oss i pandemitider. Bekväma sängar och fräscha rum. Tack!

Tack StaffanGi
Gustav Kalogirou, Hotelldirektör på Elite Stora Hotellet Jonkoping, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2021

Hejsan Staffan,

Vad roligt att läsa din recension. Det gläder oss att ni trivdes så bra hos oss.

Varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 6 mars 2021 från mobil enhet

Ståtligt hotell i hjärtat av Jönköping. Tyvärr är insidan av hotellet ganska nergånget och slitet. Vi bokade ett deluxe rum som var sparsmakat inrett och påminde om vilket standardrum som helst på valfritt 4-stjärnigt svenskt hotell. Rörig frukost och på tok för mycket folk under frukosten under coronatider.

Tack KristianB_1234

Hej Kristian,

Tack för din recension och feedback gällande din vistelse.

Jag beklagar att vi inte riktigt nådde upp till dina förväntningar gällande din vistelse hos oss. Vi tar med oss din feedback.