Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com117 US$
Trip.com117 US$
StayForLong118 US$
Orbitz.com117 US$
Travelocity117 US$
Omdömet skrevs 28 juli 2023

Fantastiskt trevligt hotell. Rummen var rena och luktade gott. Trots väldigt sen incheckning så kom personalen ner till garaget och hjälpte till och visade oss.

Frukosten var lagom stor och kändes välfylld och fräsch.

Vi hittade hotellet vid 23:30 på kvällen via Vooking och hade inga större förhoppningar för det bra priset, men är otroligt nöjda.

1  Tack andreasmO8554EE
Katarina Fingal, Ägare på Best Western Plus John Bauer Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2023

Vad glada vi blir att ni var så nöjda och över förväntan.
Vi önskar er välkomna tillbaka om ni har vägarna förbi.

Med vänlig hälsning

Katarina Fingal, VD

Omdömet skrevs 25 juli 2023

Jättebra hotell. Tyvärr va vi lite sena till frukosten ett per dagar, då va det mycket folk där och ont om plats. Ta gärna frukost innan klockan åtta. Frukosten va väldigt bra med stort utbud, personalen supertrevlig och rummet städat till perfektion. Tack så väldigt mycket. Annika o Lasse

Tack LASSE5805

Tack Annika och Lasse för det fina betyget,
det betyder mycket för oss.

Hoppas få se er som gäster snart igen.

Med vänlig hälsning

Katarina Fingal, VD

Omdömet skrevs 14 juli 2023

Vi fick ett helt nyrenoverat rum med utsikt över sjön. Helt underbart! Hade planerat att stanna en natt men stannade två 😊. Personalen i receptionen och restaurangen var proffsiga och trevliga. Det enda lilla att klaga på var städningen där vi inte fick minibaren påfylld eller sängen bäddad, men fick nya handdukar och morgonrockar vilket kändes helt onödigt.
Jag vill verkligen rekommendera detta hotell vid besök i Jönköping!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack kikki2023
Omdömet skrevs 1 juli 2023

Vi firade vår bröllopsdag på hotellet och personalen hade uppgraderat vårt rum dagen till ära. Mycket fint rum och vi fick en överraskning och lyckönskning på rummet. Kan varmt rekommendera hotellet, den trevliga personalen och servicen.

Rumstips: Boka parkering som finns precis under hotellet. Mycket smidigt.
Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Åsa C
Omdömet skrevs 18 juni 2023

Jag tycker att det här är ett av de absolut bästa hotell som jag känner till och jag kommer alltid att välja det i första hand i Jönköping!

Personalen är fantastiskt bra och rummen är fina och allt man kan önska.

Datum för vistelsen: juni 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Kameleonte F
Katarina Fingal, Ägare på Best Western Plus John Bauer Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2023

TACK för det fina betyget! Det betyder så mycket för oss alla som jobbar på John Bauer Hotel.
Vi är glada att ha dej som gäst och att du återkommer till oss.

Ha en bra sommar och såklart hjärtligt välkommen snart igen!

Bästa hälsningar
Katarina Fingal