Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Bra läge, trevlig personal och fint rum med dubbelsäng och en rymlig bäddsoffa åt barnen. Bra utbud på frukosten! Det enda minuset var att det inte fanns en matta i badkaret då båda barnen halkade och slog sig. Badkaret var extremt halt.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack jennyahlbom
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Fint hotell, mycket prisvärt! Låg bra med nära till centrum och centralstation. God frukost och bra bemötande i receptionen.
Frukosten var standard hotellfrukost, men inget fel med det!
Reste dit med en 1,5-åring och rummet var kanske lite väl litet för honom att kunna springa omkring, så nästa gång kanske det blir att man bokar ett större rum.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack malinmalin123
Omdömet skrevs 12 maj 2021

Ett superhotell. Rent, snyggt och fräscht. Trevlig och hjälpsam personal. Väldigt bra och god mat, allt från räkmackan på kvällen till frukosten på morronen. Ett av de bästa i Sverige. Kommer gärna tillbaka.

Restyp: Reste i arbetet
Tack johan877
Omdömet skrevs 5 maj 2021

Mkt trevlig personal..kände mig välkomnad direkt. Frågade om fri uppgradering..men fick till svar att de hade så många gäster nu..Inget jag märkte av iaf. Rummet var helt ok Skönt med fönster som går att öppna Sängen sov jag gott i. Frukosten var absolut bra

Tack Annbe20
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Trevligt hotell som jag kommer återkomma till. Rena snygga rum med god standard i förhållande till pris. Bra frukost. Trevligt bemötande och inget att anmärka på men inte heller ”det lilla extra”.
Rekommenderas.

Tack nklsenna