eDreams
Boka nu, betala på plats
Travelocity
Orbitz.com

Ett superhotell. Rent, snyggt och fräscht. Trevlig och hjälpsam personal. Väldigt bra och god mat, allt från räkmackan på kvällen till frukosten på morronen. Ett av de bästa i Sverige. Kommer gärna tillbaka.

Tack johan877
Omdömet skrevs 5 maj 2021

Mkt trevlig personal..kände mig välkomnad direkt. Frågade om fri uppgradering..men fick till svar att de hade så många gäster nu..Inget jag märkte av iaf. Rummet var helt ok Skönt med fönster som går att öppna Sängen sov jag gott i. Frukosten var absolut bra

Tack Annbe20
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Trevligt hotell som jag kommer återkomma till. Rena snygga rum med god standard i förhållande till pris. Bra frukost. Trevligt bemötande och inget att anmärka på men inte heller ”det lilla extra”.
Rekommenderas.

Tack nklsenna
Omdömet skrevs 30 april 2021

Mycket trevligt hotell i alla bemärkelser! Det som gör att jag återkommer är att jag tycker personalen har ett fantastisk fokus på att se mig som gäst och visa omtanke. Ett exempel; jag behövde någonstans att sitta för att ha ett teamsmöte en sen eftermiddag, då jag redan checkat ut på morgonen så hade jag ju inget rum... Jag blev erbjuden att sitta på deras andra våning där jag tyckte att jag kunde sitta ostört. Inte nog med det, när jag anlände så blev jag tillfrågad om jag ville ha kaffe eller något annat. När jag sa att jag gärna ville ha kaffe, betalade det, så säger tjejen i receptionen. "Hoppas du hittar någon bra plats på ovanvåningen, jag fixar gott pressokaffe till dig och kommer upp med" DET kallar jag "det lilla extra" det får mig att bli helt varm! Vilken omtanke och service! fem stjärnor av fem!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack carinanyberg
Omdömet skrevs 30 april 2021

Klassiskt hotell med bra service, bra sängar, trevlig miljö, fin utsikt mycket prisvärt.
Allt man behöver för att landa efter en dag på resande fot i jobbet, kommer att boka det igen när jag passerar Jönköping

Datum för vistelsen: april 2021
Tack janwalldorf