Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 april 2019 från mobil enhet

Ett kombinerat vandrarhem och hotell.

Vi hade först problem vid incheckning, i min bokning stod de hotell standard och i deras vandrarhem. Vi fick ett vandrarhem rum. Detta löste sig och vi fick ett hotell rum. Trots att det var fullt.

rum med en tv men inga andra faciliteter som vanligen erbjudes på hotell.
Bra och mättande frukost. Gratis parkering.
Ligger bra centralt med fina promenad vägar. Trevlig personal.
God mat i restaurangen.

Det är inte hotell standard eller vandrarhem. Behöver fräschas upp i rummen. Skadade väggar, slitet. Min säng var helt sönder i ribborna. Slitna sängkläder och handdukar.
Lyhört.
Då det var fest på parkeringen störde detta sömnen för vårat barn och oss..

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Marielle H
Omdömet skrevs 1 januari 2019 från mobil enhet

Verkar som de hyr ut vandrarhemsdelen till socialen. Bodde endast två nätter men mkt spring.
Kändes lite olustigt. Det kom och gick mkt märkliga människor där.
Maten god, när man väl såg personal där var de trevliga och tillmötesgående.

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack chrsxross
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Bodde här 5 nätter pga arbete. Ganska fräscha men små rum. Vandrarhem + hotell i ett. Aldrig sett receptionen bemannad tyvärr. Verkar bara finnas rum med singelsängar som man får fösa ihop, obekvämt om man är ett par. Lyhört mellan rummen (grannrummet hade sin hund med sig som skällde vid alla tider på dygnet).

Frukosten är ok men de vet inte hur man tillagar mjukkokta ägg utan alla blev alltid hårdkokta. Saknade pannkakor. Men plus för gott bröd.

Värsta under vistelsen var brandlarmet. Det gick 2 gånger på 5 dagar vi var där. Mitt i natten båda gångerna. Brandkåren sa att det gick pga att någon duschade för varmt och ångan kom ut (!!!). Extremt obekvämt att behöva vakna mitt i natten när man ska arbeta tidigt morgonen efter.

Datum för vistelsen: juli 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack MonkTonk
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Vi bodde på vandrarhemmet tre nätter. Små rum, fönster som inte kunde stängas, hårda sängar, taklampa trasig. Inget gemensamhetsutrymme att umgås i. Mattan i hallen fläckig av gammalt kräks. Och detta ville de ha 400 kr per sängplats och natt för. Trots att vi bara var 5 personer fick vi betala för 6. Hutlöst.
Frukost och utsikt från restaurangen var dock bra. Dusch fanns i hallen, faktiskt med varmt vatten!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Joachim N
Omdömet skrevs 3 juni 2017

Känns som ett vandrarhem där det i vissa rum ingår lakan, handdukar och städning samt egen toalett, men till hotellpris. Ingen direkt service eller speciellt trevligt bemötande. Receptionen är oftast utan bemanning så man får jaga efter personalen om man behöver hjälp. Så mer känslan av ett vandrarhem än ett hotell. De har vandrarhemsdel, men servicen för hotellgästerna är densamma. Önskar lite mer när man bor på hotell. I alla fall en bemannad reception. Hög musik i restaurangen på fredagskvällen fram till cirka 23 som hördes väl in i hotellrummen.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack anna13132017