“Fantastiskt vänlig personal”

Boka bord
lör 19/6
20:00
Rankad som nr 51 av 204 Restauranger i Jönköping
Beskrivning: Upplev hur äkta persisk mat ska smaka. Vårt arbetslag är ett erfaret team som kommer från Persiens olika regioner. Ledorden som vi har använt vid utformning av vår meny har varit äkthet och smakkaraktär. Vi vill bjuda Er på ett oförglömligt och avkopplande besök genom att kombinera vår unika matkultur med en varm och fungerande service. Välkomna att njuta av våra smakkombinationer i dess enkelhet

Jättegod mat, bra service. Väldigt vänlig personal som fick oss att känna oss välkomna, mannen som serverade oss var väldigt gullig mot vår lilla dotter vilket såklart höjer upplevelsen och känslan att vara välkommen.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Edvinsam

Omdömet skrevs 14 februari 2021

Har varit flera gånger under 2020 på denna restaurang. I dag blev det ett a la carte besök. Som alltid ett oerhört gott salladsbord. Mycket fräscht. Idag valde jag grillade lammkotletter. De var underbart goda. Till efterrätt blev det saffransglass. Enda minuset denna Alla hjärtans dag - vi var alldeles för många i lokalen. Hela restaurangen var fullsatt - det kändes inte ok med tanke på dessa covidtider.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack Millis1970
Omdömet skrevs 4 februari 2021

Supergott persiska mat got te centralt i stan lätt att hitta bra service rent och fräscht plats mellanösteriska atmosfär ♥️♥️♥️

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack ba383
Omdömet skrevs 31 januari 2021

jättegod mat, vänlig service och varmt miljö, stor salladsbar, vi åt kebab (koobideh och joojeh), båda var riktigt smakliga serverades i äkta persiska tallrikar

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack Bogi_Ramin
Omdömet skrevs 11 januari 2021

Så tacksam för persisk mat i Jönköping! Varit flera gånger med familjen och maten är supergod. Inte världens bästa persiska mat, men supergod iallafall och helt klart värt det. Gott te, god sallad och nan har de också!

Datum för besöket: december 2020
1  Tack natalieishere

Resenärer som tittade på Zaffran tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Zaffran? Berätta vad du tyckte!