1 232 kr
1 339 kr
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Sarah R

Vi bodde 3 nätter på hotellet. Trevliga och glada personal, väldigt bra service, otroligt fin frukost, alla middagar var

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 5 apr. 2024
Mycket bra service
Mycket bra frukost
Middagar och fikat var utsökt
Bra service
Rena och frescha rum
Hjälpsamma personal
Hotellet ligger nära centrum
Zohre är en av de trevliga och hjälpsamma personal på hotellet. Tack Zohre för din fantastika service🙏🏼
Datum för vistelsen: april 2024
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Jessica Wennering, HotelldirektörClarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömet
Svarade 8 apr. 2024
Tack för att du har tagit dig tid att återkoppla efter er vistelse hos oss på Hotel Victoria! Så roligt att ni är så nöjda med allt vi har att erbjuda. Extra roligt att ni är så nöjda med personalen! Jag ska hälsa Zohra från er! Varmt välkomna tillbaka!
883 kr
    1 190 kr
13.4 km från Clarion Collection Hotel Victoria
Visa fler hotell i Jönköping
Omdömet skrevs 22 mars 2024

Vistelse med hög kvalitet på Clarion Collection Hotel Victoria i Jönköping var minnesrikt. Fin personal med servicekänsla och ett gott mottagande redan i receptionen. Rummet, en svit, rent och snyggt. Sköna sängar som gav god sov kvalitet. Frukosten mycket varierande och god. Middagsbuffén på kvällen var också mycket superb. Minnesrik upplevelse på detta hotell i hög klass.

Tack Eje B
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2024

Tusen tack för att du delar med dig av din vistelse hos oss på Victoria! Så härligt att läsa din beskrivning av hotellet. Du får med allt det där som vi tycker är viktigt. Sängen, rummet, personalen, frukost och kvällsmaten. Vi är så glada över att vi fick vara med och skapa en minnerik upplevelse för dig! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 20 mars 2024 från mobil enhet

Mitt favorit hotell.
Det blir bara repris från mitt tidigare omdöme.
Kan inte göra mer än att strö superlativ över personalen. Jag har bott på rätt många hotell i Jönköping, men detta är helt överlägset bäst.
Jag kommer alltid att bo här, när jag är I Jönköping.
❤️❤️

Restyp: Reste ensam
Tack EMP8890
Jessica Wennering, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2024

Så fantastiskt att läsa ditt omdöme om vårt hotell och personalen! Det glädjer mig verkligen. Tusen tack för att du delar med dig och varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 19 mars 2024

Om vi börjar med det negativa, så var termostaterna till båda elementen i rummet trasiga, vilket gjorde det väldigt varmt. Vi öppnade då fönstret men hade svårt att sova pga oljud utanför. Hotellet behöver byta ut de trasiga termostaterna snarast möjligt.

Utöver detta är vi väldigt nöjda med vår vistelse. Hotellet är mysigt och personalen trevlig. Middagen var över förväntan och frukosten helt okej. Rummet var fint, sängarna sköna och läget centralt. Kan varmt rekommenderas.

Tack 561 007
Jessica Wennering, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2024

Tack för att du delar med dig av din upplevelse under er vistelse hos oss på Clarion Collection Hotel Victoria!
Beklagar att termostaten på elementen strulade. Jag hade gärna velat veta vilket rum ni bodde i, så om du vill kontakta mig på jessica.wennering@strawberry.se så vore jag väldigt tacksam! Självklart ska vi åtgärda det!
Så fint att läsa att ni var nöjda med personalen och att ni tyckte att vårt hotell var mysigt. Kul att ni gillade kvällsmaten som vi bjuder på, det ska jag hälsa personalen. Tack för att ni rekommenderar oss! Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 12 mars 2024

Personalen var helt otroligt serviceminded och supertrevliga. Maten på kvällen var riktigt god och höll toppklass. Kan varmt rekommendera detta hotell det överträffade mina förväntningar med råge. Personalen hade fixat en trevlig överraskning på rummet med lite godis till min fru som fyllde år.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack jonssonsoren069
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2024

Tack Sören! Så härligt att läsa dina fina ord om hotellet, maten och personalen! Jag ser dock att du har gett oss 1/5 på alla kategorier (standard, rum, läge, renlighet, service och sovkvalitet), men om jag tolkar dig rätt så var ni väldigt nöjda? Tack för att du delar med dig av din upplevelse och rekommenderar oss! Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 29 januari 2024

Ett hotell som alltid levererar på topp, trevliga rum, duktig och trevlig personal och maten är alltid super god. Reser mycket i jobbet men det är få hotell genom åren som man kan säga att man aldrig haft ett enda klagomål på, men här blir man aldrig besviken!

Datum för vistelsen: januari 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack babelwad
Jessica Wennering, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 30 januari 2024

Hej!
Så fantastiskt att läsa din recension! Det gör mig extra glad att du nämner personalen, de är det bästa vi har. Så roligt med återkommande gäster. Det är vårt mål när vi går till jobbet varje dag. Att skapa minnesvärda upplevelser och en miljö som man känner sig trygg och hemma i. Kul att du även gillar kvällsmaten som vi bjuder på. Det ska jag hälsa kocken! Du är så varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning, Jessica Wennering, Hotelldirektör