Booking.com149 US$
eDreams
Priceline
Omdömet skrevs 14 november 2021

Fint hotell men ej genomgående tänk på rullstolsanpassningen. Fin ljusgård vid måltider och bra läge men dålig akustik. Livsfarligt vid brand då man ej kan ta sig ut med rullstol. Mysigt vid resa som par.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack lovisakb
Jessica Wennering, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 15 november 2021

Hej Lovisa!

Tack för att du tagit dig tid att skriva några rader efter du bott hos oss! Härligt att du gillade vårt hotell & matsal.
Vi har väl genomarbetade rutiner för hur personalen ska hjälpa till vid behov om brand skulle uppstå.
Du får gärna ta kontakt med mig direkt på jessica.wennering@choice.se så kan jag berätta mer.
Önskar dig en fin start på den nya veckan!

Omdömet skrevs 1 november 2021

Dom hade en Bra frukostbuffé. Provade aldrig kvällsmaten så kan inte ge nåt omdöme på den men eftermiddagsfikat va ok. Sköna sängar med bra kuddar, hade ett litet rum med 160 säng. Bra personal och fint centralt läge.

Tack rilletang
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2021

Hej!
Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme! Nästa gång hoppas jag att du testar vår kvällsbuffé, den är väldigt populär. Varmt välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 22 oktober 2021

Rent och trevligt hotell med bra frukost och kvällsmat. Bra personal i lobbyn. Det enda jag reagerade på va att det var väldigt högljutt i matsalen med anledning av glastaket och det höga taket? Blev rundgång på surrandet liksom. Kommer tillbaka

Tack martinfarrenkopf
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2021

Hej Martin!
Tack för att du har tagit dig tid att skriva ett omdöme efter din vistelse hos oss på Victoria!
Tusen tack för det fina betyget! Härligt att läsa att du gillar vår frukost och kvällsmat.
Visst kan det bli lite högljutt i matsalen då och då, men oftast är det behagligt och mysigt där.
Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 21 oktober 2021

Topphotell. Gammal charm modern inredning och god mat! Sviten som vi bodde i var outstanding. Tänk dig torn rum med balkong, kristallkrona och fönster åt alla håll, som i en glasveranda. Skön soffa puff och fåtölj. Vacker utsikt med charmiga sekelskifteshus och 2 kyrkor intill. Inget fattades. Sovdelen mycket fräsch med jättestora vackra kuddar enorm gavel och outstanding belysning. Kristallkrona även i denna del. Särskilt nöjd med Rituals produkter överallt!

Tack Arkitekt65

Wow! Vilken fantastisk beskrivning av en av våra vackra sviter!
Vad härligt att läsa att ni hade det så bra hos oss, det glädjer mig.
5 av 5 på alla parametrar, vilken toppenstart på veckan att läsa detta.
Önskar er varmt välkomna tillbaka till oss på Hotel Victoria snart igen!

Omdömet skrevs 17 oktober 2021

Utmärkt hotell bra service med centralt läge Hotellet mycket bra
Tripadvisor enkät är inte så bra när man inte nöjer sig med färre tecken tvåhundra Tripadviser enkät är inte ok Förstör lite av omdömet

Tack upx2021
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2021

Hej "upx2021"!

Tack för dina fina ord och för att du tagit dig tid att skriva några ord om din upplevelse av hotellet!
5/5 på alla parametrar, det gör mig stolt och glad!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!