Booking.com123 US$
Priceline123 US$
eDreams123 US$
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Hotellet och personalen var perfekt men däremot sköter inte gästerna sig och tar hänsyn till att det råder en pandemi i Sverige. Usch fy vilka dåliga medmänniskor man har, Där behövs en klar skärpning om Hotellen skall klara av att hantera detta.

Tack parskogsman
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Pär!

Tusen tack för fint omdöme! Jag håller med om att personalen gör vad de kan för att både gäster och personal ska kunna känna sig säkra. Dock så är det tyvärr inte alla som respekterar det. Vi får hjälpas åt tillsammans för att ta oss ur denna pandemi och hoppas att det blir en bättre höst.
Varmt välkommen tillbaka till oss på Hotel Victoria!

Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Trivsamt och centralt beläget hotell i Jönköping, nära till stationen, Tändsticksmuseet, mm. Parkeringshus med ingång till hotellet. Bra och välhållen frukost. Middagen som ingick var vällagad. Servering på inglasad innergård, härlig rymd. Mycket vänlig och servicemedveten personal. Vi bodde i den nyöppnade delen med fräscha och moderna rum, som dock av en en del skulle upplevas som för trånga. Emellertid var sängarna sköna och utrustningsnivån på rummen bra. Mycket lugnt, inte nämnvärt lyhört. Nattetid kunde ett blått ljus från rummets elkontakt irritera någon. Ett bra litet gym i intressant lokal. Bor gärna här igen!

Rumstips: I gymmet: För att aktivera maskinerna (om de är avstängda) leta efter strömbrytaren märkt "TV på/av". :-) Jag letade en god stund!
Tack JN654
Jessica Wennering, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2021

Hej!

Din avslutning "bor gärna här igen" vill man ju så gärna höra! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme efter din vistelse hos oss på Victoria.
Det bästa är att vi har så många olika slags rum i olika storlekar, så nästa gång kan ni få möjlighet att testa ett annat rum.
Jag hoppas att vi får se dig som gäst snart igen! Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Bra rum , tyst och fint. God kvällsmat ingick i rumspriset. Parkering nås direkt från våning fem, mycket bra att boka där således. Hygglig frukost om än lite trångt och ologiskt kring buffen. Trevlig och hjälpsam personal.

1  Tack S6465COthomass
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Hej Thomas!

Härligt att läsa dina fina ord om hotellet och vår personal! Visst är det smidigt med parkeringen som man lätt kommer till från hotellet. Beklagar att det var trångt vid buffén, vi gör vad vi kan för att förhindra kö och trängsel. Under sommaren är det mer gäster än resten av året, så jag rekommenderar dig att komma tillbaka en helg under hösten, då är det lugnare.
Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Centralt läge och nära till det mesta.
2-300 meter från Tändsticksmuseumet.
Bra frukost. Dock har de lite problem med varmhållningen av det som ska vara varmt.
Sköna sängar och lagom stora rum. Vi bodde i en av vindsrummen där det var lite irriterande knirr i golvet. Är man lång så får man hålla koll så man inte slår i huvudet på takbjälkar när man går i korridoren på vindsvåningen.

1  Tack Magnus E

Hej Magnus!

Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme! Det hjälper oss att bli bättre!
Vår gamla anrika byggnad bjuder både på mysiga takbjälkar och lite knarr från golvet.
Önskar du nytt och modernt men ändå i samma stil så rekommenderar jag dig att testa vår nybyggda del av hotellet nästa gång.
Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Gm att vara guldmedlem på Clarion blir man uppgraderad i mån av plats. Detta gav oss denna gången en behagligt inredd svit med rymd då vi betalade för ett dubbelrum. De har ett bra Stay safety program på hela hotellet som ger en bättre trygghet runt Corona.

Tack lenhen2016
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Hej,

Visst är det härligt att kunna bli uppgraderad till en svit! Åh våra sviter som är så fina också! Kul att du fick testa en av dem!
Varmt välkommen tillbaka!