Kostnadsfri avbokning till den 21-07-04
Trip.com
Expedia.com126 US$
Travelocity126 US$
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Bra läge , centralt i Jönköping nära till allt. Suverän frukost den godaste äggröran någonsin. Mycket god kvällsmat/middag med fräscha sallader till. Supertrevlig personal som var välkomnande , sociala och serviceminded.

Tack Maja S
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Maja!

Så härligt att läsa dina fina ord om vårt hotell och personalen! Så glad jag blir!
Tack för att du delar med dig! Älskar själv äggröra så jag kan bara hålla med, lyx att kunna äta riktigt god äggröra.
Jag hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen! Varmt välkommen!

Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Centralt beläget hotell med mycket serviceinriktad personal, mysiga rum med sköna sängar och fantastisk lokal för frukostbuffé. Frukosten var lite tunn men jag har förstått att det berodde på neddragningar under covid. Ett hotell vi gärna återvänder till

Tack anna_D1491PM
Jessica Wennering, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2021

Hej Anna!

Härligt att läsa att ni gärna återkommer till oss! Precis så vill vi att alla våra gäster ska känna när de har varit hos oss.
Visst är vår matsal härlig? Den är fantastisk under årets alla säsonger och dygnets alla timmar.
Jag hoppas att ni kommer tillbaka snart igen! Varmt välkomna!

Med vänlig hälsning!

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Hotellet ligger väldigt bra i centrum och nära järnvägsstationen. Flera olika byggnader med en inglasad innergård där all mat intas. Maten var god och riklig vid besöket. Rummen fint utrustade (trevlig och mjukt med matta). Trevlig personal.

1  Tack Michael N
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2021

Hej Michael!

Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme! Härligt att läsa att du gillade personalen, de är verkligen fantastiska!
Jag hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen! Jönköping är en fin sommarstad men du är så klart välkommen när som helst.
Önskar dig en fin start på maj månad!

Omdömet skrevs 20 april 2021

Hotellet har ett centralt läge i ett gammalt anrikt hus. Kommunal parkering fanns i närheten där det endast var avgift dagtid. Vi hade bokat ett dubbelrum standard, det var stort men ganska slitet och inredningen behöver ”uppdateras”. Hotellet arbetar med ”coronasäkring” genom att man till frukosten och kvällsmålet bokar in sig på en 30 minuters ”sittning”, vid incheckning så ska endast en person i sällskapet besöka receptionen, allt för att undvika trängsel. Personalen använder munskydd och handsprit finns tillgängligt på flera ställen för kunderna.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Coastal824935

Hej!

Tack för att du lämnar omdöme efter du bott hos oss! Det hjälper oss att bli bättre!
Visste du att vi har en helt ny byggnad som öppnade i mars, med 38 st superfina rum? Vi har dessutom renoverade rum i den äldsta delen av vårt anrika hus. Så dessvärre så bodde ni nog i ett av de få rum som inte är renoverade. Jag hoppas ni kommer tillbaka igen och testar något av de nya rummen!
Varmt välkomna igen!

Omdömet skrevs 16 mars 2021

Fantastiskt mysigt hotell med riktigt lyxig känsla. Vi uppgraderades till en hörnsvit och wow vilket rum! Superskönt säng och nyrenoverat badrum.
Riktigt god mat och frukost! Kändes även tryggt och bra uppstyrt med tanke på pandemin.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack pernillahultkvist
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2021

Hej Pernilla!

Underbart att läsa ditt omdöme efter er vistelse hos oss! Så många fina adjektiv!
Visst är våra sviter fantastiska! Det kan jag verkligen hålla med om!
Önskar dig en fin vår och varmt välkommen tillbaka till oss!

Med vänlig hälsning,