Kostnadsfri avbokning till den 21-06-27
Boka nu, betala på plats
SPARA 10 US$
SPARA 10 US$
CheapTickets140 US$
Priceline150 US$
eDreams150 US$

Centralt beläget hotell med mycket serviceinriktad personal, mysiga rum med sköna sängar och fantastisk lokal för frukostbuffé. Frukosten var lite tunn men jag har förstått att det berodde på neddragningar under covid. Ett hotell vi gärna återvänder till

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack anna_D1491PM
Jessica Wennering, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Anna!

Härligt att läsa att ni gärna återkommer till oss! Precis så vill vi att alla våra gäster ska känna när de har varit hos oss.
Visst är vår matsal härlig? Den är fantastisk under årets alla säsonger och dygnets alla timmar.
Jag hoppas att ni kommer tillbaka snart igen! Varmt välkomna!

Med vänlig hälsning!

Omdömet skrevs 3 maj 2021

Hotellet ligger väldigt bra i centrum och nära järnvägsstationen. Flera olika byggnader med en inglasad innergård där all mat intas. Maten var god och riklig vid besöket. Rummen fint utrustade (trevlig och mjukt med matta). Trevlig personal.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Michael N
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2021

Hej Michael!

Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme! Härligt att läsa att du gillade personalen, de är verkligen fantastiska!
Jag hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen! Jönköping är en fin sommarstad men du är så klart välkommen när som helst.
Önskar dig en fin start på maj månad!

Omdömet skrevs 20 april 2021

Hotellet har ett centralt läge i ett gammalt anrikt hus. Kommunal parkering fanns i närheten där det endast var avgift dagtid. Vi hade bokat ett dubbelrum standard, det var stort men ganska slitet och inredningen behöver ”uppdateras”. Hotellet arbetar med ”coronasäkring” genom att man till frukosten och kvällsmålet bokar in sig på en 30 minuters ”sittning”, vid incheckning så ska endast en person i sällskapet besöka receptionen, allt för att undvika trängsel. Personalen använder munskydd och handsprit finns tillgängligt på flera ställen för kunderna.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Coastal824935

Hej!

Tack för att du lämnar omdöme efter du bott hos oss! Det hjälper oss att bli bättre!
Visste du att vi har en helt ny byggnad som öppnade i mars, med 38 st superfina rum? Vi har dessutom renoverade rum i den äldsta delen av vårt anrika hus. Så dessvärre så bodde ni nog i ett av de få rum som inte är renoverade. Jag hoppas ni kommer tillbaka igen och testar något av de nya rummen!
Varmt välkomna igen!

Omdömet skrevs 16 mars 2021

Fantastiskt mysigt hotell med riktigt lyxig känsla. Vi uppgraderades till en hörnsvit och wow vilket rum! Superskönt säng och nyrenoverat badrum.
Riktigt god mat och frukost! Kändes även tryggt och bra uppstyrt med tanke på pandemin.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack pernillahultkvist
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2021

Hej Pernilla!

Underbart att läsa ditt omdöme efter er vistelse hos oss! Så många fina adjektiv!
Visst är våra sviter fantastiska! Det kan jag verkligen hålla med om!
Önskar dig en fin vår och varmt välkommen tillbaka till oss!

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 1 mars 2021

Ett hotell med positiva vibbar över allt! Personalen var mkt trevlig, glad, hjälpsam, de har helt klart roligt på jobbet som de gillar! Även under rådande omständigheter har man löst frukost och middag till ett bra evenemang.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack ulrica2021
Jessica Wennering, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2021

Hej Ulrica!

Så glad jag blir när jag läser dina fina ord om vårt hotell! Positiva vibbar behövs verkligen i dessa tider och att du fick den känslan gör att jag får ett stort leende på mina läppar.
Vår personal kämpar på och de har det verkligen kul på jobbet. Vi hoppas så klart att alla våra gäster ska känna det, så det gör mig extra stolt att läsa det du skriver.
Jag ska hälsa dem alla och hälsar dig varmt välkommen tillbaka!
Med vänlig hälsning