Omdömet skrevs 21 mars 2018

Marie i reception ger er ett välkomnade i toppklass! Hon är supertrevlig och go! Hampus som är servitör kommer också ge er otroligt bra service! Bra mat och fina, fräscha rum. Jätte mysig matsal, känns som en riktig restaurang.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Journey550738
Ulrika V, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Wow vilken review. Jag kan inte annat än hålla med, vi har personal i världsklass!
Marie och Hampus är riktiga stjärnor och tillsammans med sina kollegor gör de ett helt fantastiskt arbete vilket gör att du som gäst trivs och har det bra. Tusen tack för de fina orden!

Jag vill också säga att jag blir otroligt glad och stolt när du skriver att vi har en fin matsal som känns som restaurang. Teamet har arbetat hårt på att gå från matsal till restaurang och här fick vi det absolut bästa betyget!

Hoppas vi ser dig här som gäst snart igen! Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 14 mars 2018

Supernöjd! Bra service, mat och läge. Önskade ett nyrenoverat dubbelrum och det var jättefräscht! Enda förbättringen jag kan tänka på är ett vegetariskt alternativ till middagen. Kommer definitivt att bo där igen när jag besöker Jönköping nästa gång. :)

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack elinsignesofia
Ulrika V, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Hej
Tusen tack för en underbart fin review!
Vad kul att läsa att du uppskattade våra nya fina rum och att du upplever att servicen, maten och läget är bra.
Jag önskar dig en riktigt fin helg och välkommen tillbaka till oss igen.

Omdömet skrevs 6 mars 2018

Väldigt trevlig personal. Nyrenoverade rum. Riklig frukostbuffé och mycket god kvällsmat med grönsaker, soppa och varm mat. Centralt läge vid Centralstationen. Nära till barer och biograf.
Kan verkligen rekommenderas!

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack gittano2017
Ulrika V, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2018

Hej Gittan
Vad roligt att läsa din fina review! Tusen tack för att du tar dig tid att dela med dig och tack för rekommendationen :-)
Önskar dig en riktigt fin kväll och välkommen tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Ett jättetrevligt hotell med mycket trevlig personal. Vi checkade in ”fössta tossdagen i Mass” och bjöds på kaffe och massipantåta! På kvällen njöt vi av gratis god buffé! Hit kommer vi gärna tillbaka!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Sven L
Ulrika V, General Manager på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Hej Sven
Vad härligt att läsa er fina review! Tusen tack för att ni delar med er.
Hoppas tårtan smakade bra. Vad lyckat att ni prickade in smålands egen "nationaldag" :-)
Kul att ni vill komma tillbaka - ni är varmt välkomna hit igen!

Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt hotel som ligger bra i stan. Fik ett mycket fint rum. Mysigt ställe som man äter och fikar på det är en inglasad innegård. Fin Relaxavdelning med bastu. Lätt att gå ner i centrum för att shoppa eller gå på resturang. Det bjuds på kvällsmat på hotellet så man behöver inte äta ute.

Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Dennis B
Ulrika V, Hotelldirektör på Clarion Collection Hotel Victoria, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2018

Hej Dennis
Tusen tack för att du delar med dig av din upplevelse på Clarion Collection Hotel Victoria.
Vi blir så glada när vi läser det du skriver. Kul att du uppskattade både rum och kvällsmat!

Välkommen tillbaka till oss snart igen!