1 040 kr
1 156 kr
Bli belönad med One Key
Ellinor
Halmstad, Sverige

Enkelt hotell men med god mat i bistron

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 5 nov. 2022från mobil enhet
Pga ombyggnad i receptionen fick vi sitta uppe på rummet och äta. Det var god, hemlagad mat. Rummet var av mycket enkel standard, med gammal grön heltäckningsmatta. På natten var det kallt, och fläkten i rummet lät högt och vi hade svårt att sova. Duschen hade inte städats på jag vet inte hur länge. Utsikten var fin mot skogen sett.
Datum för vistelsen: november 2022
Tips för att välja rum: Köpcenter Asecs i närheten
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
883 kr
4.2 km från First Hotel Jönköping
Kostnadsfri parkering
Visa fler hotell i Jönköping
Omdömet skrevs 27 september 2022 från mobil enhet

Ett bra hotell som försöker lösa det mesta.
City Gross ligger bara en liten promenad bort och utanför hotellet ligger en mack med både drivmedel och så kan man köpa korv med bröd och chips osv. Hotellet ligger nära av och påfart till vägen mot Ullared. Ett riktigt bra hotell jag varmt kan rekommendera.

Datum för vistelsen: november 2021
Tack 653vanjaf
Omdömet skrevs 7 augusti 2022 från mobil enhet

First Hotel Jönköping är nog top 3 sämsta hotellet jag sovit på i hela mitt liv. 😝
Till och med sämre sängar än i lumpen.
Bilderna på nätet stämmer inte, falsk marknadsföring.
Rummen är ostädade och ser ut som om de skulle vara byggda på 70-talet.

Rumstips: Sov absolut inte här!
Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack ChristianH3294
Omdömet skrevs 27 juli 2022 från mobil enhet

Prisvärt men kostade 200kr extra för att få ett av de nyrenoverade rummen. Lite för hård extrasäng. Gymmet mycket litet. Det gick snabbt att få rummet och även tidigare än utsatt tid. Frukosten helt ok. Gratis parkering men på något ovakat ställe h vi skon hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Cribbe B
Omdömet skrevs 27 maj 2022 från mobil enhet

Jag vill ha tillgång till kaffe. De hade inget på rummet, men de hade det vid receptionen. Jag tyckte det var ok. Jag bodde där 3 nätter bara för det låg nära sjukhuset. Min son op på sjukhuset. Två dagar det ok med att hämta kaffe. Men 3 dagen var kaffet och vatten kokaren borta. Jag frågade efter kaffet. Då säger mannen att de bara servera gratis kaffe fram till kl 12. I två dagar var fritt fram att dricka kaffe på kvällen. Jag var trött och mådde inte ok. Han sa du kan köpa kaffe. Då blev sur. Jag tyckte jag tog hänsyn att de renovera rummen. Att det är damm och spindel nät på rummet. Jag kommer aldrig tillbaka. Frukosten var bra. De andra personalen var snälla och trevliga.

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack V5315NRcamillal
Omdömet skrevs 27 april 2022 från mobil enhet

Tråkigt bemötande, värre var det vi utcheckning. Tjejen frågade ingenting, har det varit bra trevligt att du valde bo hos oss, tack för denna gången. Välkommen tillbaka.....INGENTING AV DETTA....hon bemödade sig inte ens att säga hejdå...trevligt...kommer jag att bo där fler gånger nej aldrig...kommer jag att rekommendera hotellet aldrig....

Rumstips: Parkerings platser värdet enda positiva.
Datum för vistelsen: april 2022
Restyp: Reste i arbetet