Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 14 mars 2021 från mobil enhet

Fräckt med ett så högt hotell och vi bodde på våning nio. Rummet helt okey men stolen vid fönsterbordet hade flera vita fläckar som såg ordentligt sunkigt ut. Märkligt att ingen sett dem och bytt ut stolen. Tösen i receptionen var jättetrevlig och hjälpsam och det uppskattar vi.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack amyzak54
Omdömet skrevs 30 oktober 2020

Asså, sängarna är ett (plågsamt) skämt!
Jag övernattade två nätter i ett familjerum med 2 väggsängar tillsammans med mina tonårsdöttrar. Att påstå att väggsängarna var hårda vore en underdrift. Sängen är dessutom monterad 1dm(!) ovanför golvet. Inte ens min ”flugviktare” till dotter kunde få nån vettig sömn i dessa stenhårda sängar. I rummet fanns även en 140cm bred säng, även denna var hård, även om den kändes som dunbolster i jämförelse. I duschhörnan var det svart smuts/ mögel?!
Frukosten var väldigt enkel och trist. Intrycket kändes hafsigt och ”urplockat”, dessutom verkade kökspersonalen trött och uttråkad. Pga Corona är utbudet begränsat, men lite frukt hade ju piggat upp. (Dessutom hade jag i dessa tider föredragit småpaket med smör)

Det positiva jag har att säga om hotellet är att det var billigt och parkeringen var gratis. Det fanns en bastu. Personalen i receptionen var mycket trevliga och hjälpsamma, och det fanns en bensinstation/kiosk i samma byggnad

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack ceciliabZ6953PG
Omdömet skrevs 23 oktober 2020 från mobil enhet

Rummet var hyfsat städat, men hotellet är en aning nedgånget. Duschdörren var trasig och det fanns ingen stege till våningssängen. Men inte värre än att det funkade över natten. Frukosten var MYCKET enkel, men för en dag så var det väl nog, fast avsaknaden av apelsinjuice störde och smörgåspålägget var oerhört snålt.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Anders K
Omdömet skrevs 19 september 2020

Torra bullar!Det va enbart bullar på frukosten. Ett skämt. Rummet var helt ok. Men vill ni ha frukost ska ni välja ett annat hotell. När vi va häe hade försvaret skytte övning så det va inte en lugn stund fram till kl 21.00

Jag kommer aldrig hit igen!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack X2621YHjonasb
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Ingen bra frukost alls tyvärr. Endast några bullar och yoghurt. Fanns även lite kokta ägg dock var alla vi tog överkokt. Kan tycka att en hotell frukost ska inneha varma element som ex korv köttbullar bacon.

Datum för vistelsen: september 2020
1  Tack jessicawW3897LA