763 kr
Enkel och snabb bokning
Vio.com
1 013 kr
Omdömet skrevs 1 juli 2023

Stenhårda ofräscha sängar. Ofräscht överallt. Skulle finnas utrustning i köket. Fanns en! gaffel och sked, vi är 5 i familjen. Nåt fel på värmen så golvet var så varmt att det knappt gick att stå på. Trasiga lekplatser så man vågade inte låta barnen leka. Tråkig frukost med endast ljusa bake off frallor och äckligt kaffe. Nä hit åker vi aldrig mer och skulle inte rekommendera någon. Mycket trist.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack sofiek635
Omdömet skrevs 26 februari 2023

Otrevligt bemötande och super oengagerad personal. Skicka personalen på en låg affektiv bemötande kurs. Receptionisthäxan som tog emot oss var så otrevlig och skrek på oss framför sittande mat gäster. Anklagade oss för att vi hade fel men sen visade sig i bokningen att frukosten, lakan och handdukar skulle ingå. Frukosten var inte god fattades bröd, juice och det var stökigt. Att inte tala om på stugorna var de slitna, ofräscht och luktade skunk. Nä hit åker vi aldrig mer!!!!

Datum för vistelsen: februari 2023
Tack B3072RLchristianb
Omdömet skrevs 14 januari 2023

Fruktansvärt. Otrevliga och kränkande behandling. Blev utsatt för en händelse och pratade med polis och fick till svar att jag skulle sluta larva mig.
Ofräscht och smutsigt. Kommer aldrig sätta min fot där igen.

Datum för vistelsen: januari 2023
Tack Rebecka H
Omdömet skrevs 15 juli 2022

Oengagerad personal. 3 av 5 toaletter fungera. Listen på takfönster på toaletten hängde ner. De regnade in på toaletten. Toaletterna var minimala. Slitet och ofräscht.
Blir inte här fler gånger🤮🙈🤔🥺

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Akinna66
Omdömet skrevs 10 juni 2022 från mobil enhet

Har bott på många ställen i Sverige...men detta var det vidrigaste boende jag har haft. Tog några bilder tycker de talar om hur det såg ut. Att husen stod upp är ett under....en renovering hade nog varit en bra investering då gäller det från tak till golv. Ja ni ser själva på bilderna...

Datum för vistelsen: juni 2022
Restyp: Reste ensam