Omdömet skrevs 1 december 2019 från mobil enhet

Detta är billigt, och de va egentligen det enda som va bra.
Vi bodde här i husvagn.
Servicehuset är smutsigt och väldigt ofräscht.
Duscharna har sett sina bästa dagar och va inte städade mellan Torsdag-Söndag vi var här. Duschmunstycken va full med kalk så 5-8strålar fungerade endast.
Frukosten va tråkig och lite dyr.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack davidlR6826RR
Omdömet skrevs 9 september 2019

Trevlig, enkel stuga med det man behöver.
Mycket sköna sängar. Lite hårda, vilket jag tyckte om.
Rent och snyggt.
En enkel, basic frukost serveras.
Trevlig och hjälpsam personal.
Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack monikagustavsson
Omdömet skrevs 7 september 2019

Vi fick byta fyrbäddstuga då kökets ena kran gick sönder så vattnet inte gick att stänga av. Trasig lampa, trasig kokplatta, ingen information i stugan om att det fanns golvvärme som kunde startas från utsidan, vilket gjorde att vi frös efter en kall första natt. Toaletten och duschen i stugan är ganska ofräsch. Svindyr minibutiken och personal som inte direkt ansträngde sig för att kompensera att vi fick flytta allt när vi precis packat upp och bäddat.
Minigolfbanorna fulla av gräs efter klippning. Annars tyst och lugnt i området som ligger nära Elmia och Rosenlundsbadet. För 1000 SEK natten tycker jag man kan önska lite mer...

Datum för vistelsen: september 2019
Tack FruReslust
Omdömet skrevs 12 augusti 2019

Campingen ligger mycket fint vid bankarna, och med lagom promenadavstånd till stan. Campingens toaletter och duschar behöver lite omvårdnad, då de är väldigt slitna och inte får tillräckligt med städning. Personalen är trevliga, och i butiken finns det man behöver, om än lite väl saftigt prissatta varor. Campingplats med el 290:- Överlag ok men inte mer.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack steventrash
Omdömet skrevs 27 juli 2019

Vi tog två nätter här som en skön paus mellan två ställen med hög puls.
Lugnt och skönt med fin natur.
Sakerna på lekplatsen hålls ihop med mängder av silvertejp och toaletterna är så äckliga att man undviker dom så gott det går. Dyr butik och inte så roligt här för barnen.
Priset är dock bra, 290:- för och en natt och då kan man inte ha så höga krav. Trevlig personal i receptionen :) Mer än 2 nätter hade vi dock inte velat vara här.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Emmisen87