763 kr
Frukost ingår
Enkel och snabb bokning
Vio.com
Omdömet skrevs 7 september 2019

Vi fick byta fyrbäddstuga då kökets ena kran gick sönder så vattnet inte gick att stänga av. Trasig lampa, trasig kokplatta, ingen information i stugan om att det fanns golvvärme som kunde startas från utsidan, vilket gjorde att vi frös efter en kall första natt. Toaletten och duschen i stugan är ganska ofräsch. Svindyr minibutiken och personal som inte direkt ansträngde sig för att kompensera att vi fick flytta allt när vi precis packat upp och bäddat.
Minigolfbanorna fulla av gräs efter klippning. Annars tyst och lugnt i området som ligger nära Elmia och Rosenlundsbadet. För 1000 SEK natten tycker jag man kan önska lite mer...

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack FruReslust
Omdömet skrevs 12 augusti 2019

Campingen ligger mycket fint vid bankarna, och med lagom promenadavstånd till stan. Campingens toaletter och duschar behöver lite omvårdnad, då de är väldigt slitna och inte får tillräckligt med städning. Personalen är trevliga, och i butiken finns det man behöver, om än lite väl saftigt prissatta varor. Campingplats med el 290:- Överlag ok men inte mer.

Datum för vistelsen: augusti 2019
2  Tack steventrash
Omdömet skrevs 27 juli 2019

Vi tog två nätter här som en skön paus mellan två ställen med hög puls.
Lugnt och skönt med fin natur.
Sakerna på lekplatsen hålls ihop med mängder av silvertejp och toaletterna är så äckliga att man undviker dom så gott det går. Dyr butik och inte så roligt här för barnen.
Priset är dock bra, 290:- för och en natt och då kan man inte ha så höga krav. Trevlig personal i receptionen :) Mer än 2 nätter hade vi dock inte velat vara här.

1  Tack Emmisen87
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

På väg med familjen i husbilen!
Vi fick en plats med fin utsikt över vattnet!
Det hade regnat en del under dagen så campingen var ganska blöt. Vi hittade en plats som var ganska okej så att vi slapp bada. Campingens duschar och toaletter var inte fräscha, det var mörkt, trångt och ostädat. Okej för en natt men inte mer.

1  Tack fruglan
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Ringde för att se om det fanns tältplats fick ett kort och otrevligt svar som om att vi ringde och störde. När vi kom fram till receptionen fick vi ingen kontakt med receptionisten som stod vid datorn. Vi frågade henne om hon hade tid ett ögonblick men fick ett drygt "har du ett ögonblick!?" Till svar. Valde att åka därifrån. Extremt dåligt bemötande!

1  Tack amandawD4637PR