1 190 kr
Agoda.com
1 190 kr
Helt återbetalningsbar innan ons 6 mars
Frukost ingår
Inga avgifter, bara fantastiska erbjudanden
Omdömet skrevs 8 augusti 2014

Mysigt hotell med gamla knarrande trappor. Rummen var små men fina och med bra sängar. Det serverades en enkel buffé till middag, den var i enklaste laget.... Då var frukosten bättre, väl godkänd med även varma inslag som ägg och bacon. Mycket trevlig personal, klart pluss!

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack stina59
Omdömet skrevs 14 augusti 2013

Jag och min fru övernattade på Tokeryds herrgård på Sverigeresan i juli. Herrgården är visserligen sliten men boendet är ändå prisvärt. Avsaknaden av middagsservering kompenserades väl med rabatterat pris på god mat på trivsamma Galleri Tegel på tändsticksområdet i Jönköping. Vaknade utvilade till inbjudande frukost med bl a äggröra, bacon och korv. Lugnt och prisvärt boende!

Datum för vistelsen: juli 2013
1  Tack Lerdal
Omdömet skrevs 18 april 2013

Vi var på konferens på Tokeryds Herrgård och det var mycket slitet samt skitigt. Rekommenderas ej till andra!
Det märktes att anläggningen var till salu, det var precis som personalen hade " gett upp".
Lunchen som servades var ok, men ingen smaksensation den kändes som Felix färdigmat...

Datum för vistelsen: april 2013
1  Tack StigHakan
Omdömet skrevs 15 december 2012

Har besökt Tokeryd två gånger. Första gången en kort övernattning på väg mot andra mål och nästa gång med hela familjen. Fantastiskt bemötande, mycket prisvärt, jättegod frukost i en härlig glasveranda. Dubbelrummet var inte så stort men funkade bra. Nästa vistelse fick vi en hel våning för oss själva i ett intilliggande hus. Barnen och vi stormtrivdes! Nära in till Jönköping för besök på t.ex. Upptech, äventyrsbad, bio och restauranger.

Rumstips: Reser ni som familj med barn, kolla om flygelbyggnaden är ledig och boka hela andravåningen där. Ingen risk att ni stör andra eller blir störda!
Datum för vistelsen: juli 2012
Tack Sigge A