“Påminner om en fransk bistro”
Omdöme om Kajen 23

Kajen 23
Rankad som nr 49 av 201 Restauranger i Jönköping
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Påminner om en fransk bistro med varierande meny efter säsong. Tråkigt med personal som schasar ut gästerna för att få plats med nya. Vi hann knappt dricka upp innan kyparen plockade glasen.

Datum för besöket: september 2020
Tack 273ankir

Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Gick och strosade på stan en solig söndag innan hemfärd till en annan småländsk stad. Kollade på alla uteserveringar vid Munksjö men tyckte det var lite stökigt, så fortsatte bortåt och kom till detta mysiga och rogivande ställe. Mycket bra service och grymt goda och lyxiga pizzor.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack AnnaESv
Omdömet skrevs 14 augusti 2020 från mobil enhet

Vi gick längs sjön för att hitta en restaurang. Svårt att välja då det fanns mycket olika restauranger. Efter att betat av en efter en så fanns det bara denna kvar, vissa hade inte plats ute. Vi hade inga referenser trots att jag hade trip advisor i mobilen så vi beslutade om det fanns plats så tar vi den.

Vi hade svårt att välja vilken varmrätt man ville han. Allt lät så gott.
Efter vi ätit klart var vi mätta och mycket nöjda. Vi sa att vi kommer nog tillbaka i morgon för det var så gott, vilket vi gjorde.

Rekommenderas.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack conneyj
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Kvarterskrog i hjärtat av Jönköping som föredömligt ofta varierar och byter meny. Trevlig och familjär stämning vilket skapar en härlig atmosfär. Eftermiddagar & tidig kväll så sitter du i solen bara ett stenkast jämte sjön Munksjön.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Conawarra
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt god mat och dryck. Vi satt ute i inglasningen och hade fin utsikt över munksjön.
Personalen var super trevliga och måna om att allt var bra. Återkommer gärna hit nästa gång vi är i Jönköping.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 226annikal

Resenärer som tittade på Kajen 23 tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Kajen 23? Berätta vad du tyckte!