“Dåligt bemötande”
Omdöme om Ombrelli

Ombrelli
Rankad som nr 67 av 204 Restauranger i Jönköping
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Mycket dåligt bemötande av servitris. Vi önskade ha en trevlig kväll men lämnade i ren besvikelse. Maten var 50% bra men beställer man en medium rare får man en well Done och det är riktigt illa. Aldrig åter igen. Rekommenderas inte!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 121connyl

Omdömet skrevs 4 januari 2020

Bra, trevligt, fint. Klart besöksvärt om man gillar italienskt mat och trevlig service. Pastan al dente!

Datum för besöket: januari 2020
Tack joell497
Omdömet skrevs 9 december 2019 från mobil enhet

Jättegott och mysigt ställe! Mycket att välja på och supergott allt ihop. Mysig inredning och bra service. Kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Lovisa W
Omdömet skrevs 25 november 2019

Mitt andra besök. Tycker inte alls att maten lever upp till förväntningarna på en ”italiensk” restaurang. Smak och kvalitét på råvaror saknas, enligt mig. Blir inga fler besök för min del.

Datum för besöket: november 2019
Tack Hanna B
Omdömet skrevs 4 november 2019 från mobil enhet

God mat och bra service. Pyssel för barnen var framlagt. Dock var barnportionerna små och de blev inte mätta.

Datum för besöket: november 2019
Tack reslysten67a

Resenärer som tittade på Ombrelli tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Ombrelli? Berätta vad du tyckte!