“Bra mat. Sämre service”

Boka bord
ons 16/6
20:00
Rankad som nr 54 av 204 Restauranger i Jönköping

Maten är bra och priserna är ok. Beställer man hemkörning via telefon så har det många gånger blivit fel både med pris och mat p g a brister i språk och därmed kommunikation. Beställer man via nätet tar det 1,5 h innan maten är vid dörren.

Datum för besöket: maj 2021
Tack ChrisWavez

Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Maten helt ok, mycket mat. Däremot var ena rätten fel och två av de andra rätterna saknade sitt ris. Fick komplettering efter 35 minuter men då hade första delleveransen kallnat.

Datum för besöket: april 2021
Tack sofiap968
Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Rekommenderar inte Sushin. Dyr sushi med samma kvalite som Icas färdiga sushi. Betalde för 14 bitar, fick 12

Datum för besöket: februari 2021
Tack herrb1337
Omdömet skrevs 3 december 2020 från mobil enhet

Ett tag sen sist - kändes något charmlöst - började vid betalningen där servitören INTE VILLE FÖRSTÅ att jag var pensionär och därmed kvalificerad till rabatterat lunchpris, nåväl vid avslutad måltid och ytterligare tillsägelse tryckets en guldpeng i näven på mig av en kvinnlig kollega, som lyckats bättre på SFI !
Inledde med Misosoppa som dessvärre enbart var ljummen - sen fick varmrätter smakas på, inget som slog an direkt(har ff svårt med synen av popcorn på varmrättsblecken - känns som bion väntar?!) och den tidigare därgjorda sweetchili-såsen lös med sin frånvaro, tyvärr.
Och - dessertdukningens tropiska fruktuppläggningar känns väldigt artificiella både till syn och smak - som att kyssa sin syster dvs menlöst!
Här behövs uppskärpning rakt igenom!

Datum för besöket: december 2020
1  Tack 151annicaa
Omdömet skrevs 15 september 2020 från mobil enhet

Mycket god mat och stor variation , framför allt trevlig lokal och personal. Rekommenderas om du är i närheten.

Datum för besöket: september 2020
Tack peternV3395EE

Resenärer som tittade på Basilika Kitchen & Bar tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Basilika Kitchen & Bar? Berätta vad du tyckte!