“Väldigt bra mat! Enkel restaurang”

Nha-Trang Restaurang
Rankad som nr 67 av 205 Restauranger i Jönköping

Väldigt bra mat! Enkel restaurang men rent o fräscht! Bra service. Testa de vietnamesiska vårrullarna!

Datum för besöket: maj 2021
Tack ellinorn705

Omdömet skrevs 8 september 2020

Restaurangen har så goda vietnamesiska rätter. Särskilt rekommenderar jag Bún Thịt Nướng Chả Giò Just nu har de också gratis hemkörning vid order från 200kr upp till 5 mm från restaurangen. Vi har det tyvärr 5,1 men maten var värt det även med en hemkörningsavgift

Datum för besöket: september 2020
Tack simonamP7325YQ
Omdömet skrevs 6 augusti 2020

En liten restaurang på en infartsväg till city. Enkenlt men rent och fint.
Vi var 4 pers. Som åt traditionella Vietnamesiska rätter.
Maten var helt makalöst god.. helt fantasktisk faktiskt!
Måste vara den bästa Pho (nudelsoöpa) som finns att få i hela Sverige..otroligt god!!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack dvdsf
Omdömet skrevs 7 december 2019

Missa inte denna pärla om du är i Jönköping. Riktigt vällagad vietnamesisk mat och mycket trevliga ägare

Datum för besöket: november 2019
1  Tack Anne-Marie302
Omdömet skrevs 4 december 2019

Bästa vietnamesiska maten jag ätit utanför Vietnam.
En rejäl överraskning:-)
Trevligt med fantastisk personal.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack Go313323

Resenärer som tittade på Nha-Trang Restaurang tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Nha-Trang Restaurang? Berätta vad du tyckte!