“Matupplevelse!”
Omdöme om Matstudionjkpg

Matstudionjkpg
Rankad som nr 120 av 205 Restauranger i Jönköping

I särklass den bästa matupplevelsen och restaurangen i Jönköping!

Mycket nöjda efter vårt första, och absolut inte sista, besök på Matstudion i Jönköping.

Tack för underbar mat, fin service med personlig touch i trevlig och intim miljö!

Datum för besöket: september 2020
Tack N5338XNeval
Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Bästa restaurangen jag besökt. Smakerna, vinerna, uppläggen, ALLT var perfekt in in minsta detalj.
Kommer inte på något som kunde varit bättre. Gillar du mat och vill ha en upplevelse som är utöver det vanliga - ta dig hit! Nu.

Datum för besöket: december 2019
Tack Alberto_Bongo
Omdömet skrevs 11 november 2019 från mobil enhet

Så mysigt och personligt där kocken Jaquin berättar hur maten tillagats och ger tips till oss hur vi själva kan göra för att lyckas. En kunnighet om vin som tar hela middagen till en annan dimension! Kan varmt rekommendera Matstudion om ni besöker Jönköping! Men boka i god tid så det är få platser.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack vanjan2014
Omdömet skrevs 24 november 2018 från mobil enhet

Så förvånad att en av Sveriges bästa matställe skulle ligga i min egen hemstad!
Fantastiskt mat med ett lika bra vinpaket gör betyget till 5 av 5. Personligt och roligt med grym service. Måste boka bord i god tid då det endast finns 10 talet platser

Datum för besöket: november 2018
Tack steffe69

Resenärer som tittade på Matstudionjkpg tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Matstudionjkpg? Berätta vad du tyckte!