“Trevligt ställe med fantastisk service ”
Omdöme om Stuk

Stuk
Rankad som nr 2 av 5 Smått och gott i Jönköping
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Bra kaffe, bra pizzor, bra service. Absolut ett bra ställe att besöka i Jönköping. Fick goda tips av personalen på andra ställen att besöka

Tack Asgeir L

Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Helt suveränt ställe, alltid lika mysigt att kliva innanför dörren, sagolik doft och go stämning. Smidigt med Take-Away, lyxig hämtmat. Tryffelpizzan är absolut världsklass! Be att få deras hasselnötspesto på den- så gott!

Tack resmamman
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Letade efter ett lunchställe i Jönköping och hade turen att hitta Stuk. Mysigt ställe med både fika lunch m.m Vi provade deras pizza som var bland det godaste vi ätit. Inte jättestora men tunn botten och jättegod fyllning. Rekommenderas.

Tack Göran H
Omdömet skrevs 29 juni 2020 från mobil enhet

Bra råvaror och välgjord mat. Mycket prisvärt med tanke på kvaliteten. Avokadosalladen var mycket god. Finns ett sjysst urval av dryck samt riktigt gott kaffe.

Dessutom snygg inredning och härlig atmosfär.

Datum för besöket: juni 2020
Tack davorb806
Omdömet skrevs 6 mars 2020

Här kan du äta frukost, ta en fika, käka lunch eller umgås med vänner och familj på kvällen. Jag har alltid svårt att välja vad jag ska äta då allt i matväg smakar fantastisk!

Datum för besöket: mars 2020
Tack EvaA1712

Resenärer som tittade på Stuk tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Stuk? Berätta vad du tyckte!