“Vegetarisk”

Brooklyn Burger City
Rankad som nr 41 av 203 Restauranger i Jönköping
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Vi tog under lunch varsin Brooklyn Cream Cheese och bytte ut köttet mot sojafärs. Det var den godaste hamburgar kombinationen vi ätit. Deras smältost till pommes är med väldigt god. Kul att man kan byta ut kött mot sojafärs alla hamburgarmenyer

Datum för besöket: februari 2020
Tack Sandraslucy

Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Klart dom bästa hamburgarna istan! Snabb service o trevlig personal. Hit återkommer man gärna.. Parkering finns utanför..

Datum för besöket: januari 2020
Tack 108annelis
Omdömet skrevs 15 november 2018 från mobil enhet

Kom till hotellet vid halvsjutiden och blev grymt sugen på en bra burgare.
Tog en sväng på stan och råkade passera Brooklyn Burger.
Beställde en burgare med jalapeno, avocado och en del grejer till i baren.
Blev extra glad att de hade Brooklyn Brewery Ipa dom vi inte har på Systembolaget.
Jag valde friterade sötpotatis strips med aioli.
Burgaren var perfekt stekt och med lite spicy smak så var det en höjdare.
Trevliga tjejer som var mån om gästerna.

Datum för besöket: november 2018
Tack 202andersn
Omdömet skrevs 5 augusti 2018

En helt ok upplevelse för att vara en lunchburgare, men inget extraordinärt. Personalen verkade trött och var inte direkt på hugget. Trevliga alternativ att välja på. Det finns möjlighet att sitta utomhus.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Grasshopper333
Omdömet skrevs 7 juni 2018 från mobil enhet

En av de bästa burgarna jag ätit ute på lokal. Var här på en sen lunch och priserna var mycket konsumentvänliga. Fin enkel lokal

Datum för besöket: juni 2018
Tack simonfalkh

Resenärer som tittade på Brooklyn Burger City tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Brooklyn Burger City? Berätta vad du tyckte!