“Hoppa över detta skitiga ställe.”

Torsviks Vardshus & Cafe
Rankad som nr 116 av 204 Restauranger i Jönköping
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

6 pers i sällskapet. På Garneringen satt klisterlappar kvar. Planka smakade inte något speciellt. Äpple och rå lök samt paprika i bearnaisesåsen.
Laxplankan var sur fisk.
Kycklingfilé var det torraste vi varit med om.

Barnstolen som varit vit var nu rödsolkig.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Patrik L

Omdömet skrevs 16 september 2019 från mobil enhet

Jättegod mat, stora portioner trevlig personal!
Lokalen är väl inte den mysigaste men vi åt lunch och drack kaffe efteråt och till det var det helt tillräckligt trevligt.

Datum för besöket: september 2019
Tack sejoohg
Omdömet skrevs 31 maj 2019 från mobil enhet

Vi var hungriga och tog första bästa efter Jönköping, tyvärr var det bara första och inte bästa. Hamburgertallrik medioker som en Sibylla typ, ingen smak och blek. Mättande dock.

Datum för besöket: maj 2019
Tack 692dagh
Omdömet skrevs 31 maj 2019 från mobil enhet

God mat, rätt stora portioner och trevlig personal som dock borde torka borden lite oftare!
Lätt att hitta och de som är resistenta mot avgaser kan sitta ute!

Datum för besöket: maj 2019
Tack S836YSbarbarak
Omdömet skrevs 9 februari 2019

Dessa vägkrogar varierar i kvalitet, den hör inte till den bättre kategorin. Maten var kass och stället är hur trist som helst.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Nallen1962

Resenärer som tittade på Torsviks Vardshus & Cafe tittade också på

Jönköping, Jönköpings län

Besökt Torsviks Vardshus & Cafe? Berätta vad du tyckte!