Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Ett annorlunda hotell i samma byggnad som en sportanläggning. Dock stördes man inte av några ljud därifrån. Väldigt tyst och lugnt, ingen trafik då det låg vid ett grönområde bakom Elmiamässan.
Rummet var svalt och skönt. Sängarna var i vår smak även kuddarna. Väldig modern inredning. Badrummet fräscht.
Personalen var lite ovan vid incheckning när vi kom men det löste sej,
Frukosten var helt ok, gott glutenfritt bröd!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Klungan58
Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Prisvärt boende. Trevliga välstädade rum. Trevligt bemötande av personalen. Frukosten var bra men vi saknade pannkakor och tomat. Kul med tillgång till sportanläggningen. Skulle gärna ha tagit emot info. innan, om att bokning genom receptionen gav rabatt och att racketar gick att låna.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Tina K
Omdömet skrevs 5 juli 2021

Var mycket förtjust i hotellet och rummet. Bekväma sängar, fin inredning, klimatanläggning mm. Gillade sporttemat, att det var rent och fräscht och tyst. Och gratis parkering. Frukosten var bra planerad. Många olika stationer så att det inte blev kö. Det som hindrar mig ifrån att ge det fem i betyg är att frukosten var lite för enkel. Det fanns inte heller något extra som vatten på rummet. I övrigt trevlig personal. Skulle gärna bo där igen.

Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack DinaR680
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Trevligt lugnt och välstädat hotell. Nära E4:an lätt att hitta, gratis Parkering.
Massor av aktivitets möjligheter, curling, bowling,paddel och strövområden. Frukosten var välfylld med allt man kan önska, Corona anpassat.
En liten detalj att uppskatta, nattlampan vid golvet i badrummet. Så slipper man väcka resten av sällskapet vid nattligt besök.

Datum för vistelsen: september 2020
2  Tack E8688GUannas
Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Kommer aldrig besökas igen. Betalade ca 1600kr för två rum med varsin Queensize säng. Fick istället två intilliggande enkelsängar i vardera rum. Hotellet verkar ha en strikt budget då det i rummet inte ens fanns glas för att man ska kunna dricka vatten, te, inte heller någon vattenkokare, snacks eller dylikt. Blev rätt chockad när jag såg att det till och med saknades toalettpapper i båda rummen. Tvål/schampo och balsam finns i duschen i stora flaskor som används av alla hotellgäster, alltså inga engångsprodukter. Frukosten SÖNDAG morgon är från 7-10 (?). Hotellet ligger ca 1 timmes promenad från stan, så buss eller taxi är det enda alternativet om man ej förmår att köra bil efter en utekväll. Ännu mer chockerande var att vid utcheckningen höra en annan gäst framför mig klaga på hur deras rum inte ens var städat. De hade smutsiga lakan med vad som såg ut att vara blodfläckar, och fick därför sova med handdukar ovanpå lakanen.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Eemiss