Omdömet skrevs 16 februari 2020

Bra ljudisolerat, sköna sängar och lagom stora rum. Bra frukost och restaurangens mat var riktigt bra! Tråkigt var att vår servitris försov sig till vår lunch och ingen annan tog tag i det. Dålig WE-känsla mellan de anställda! Men vi fick mat till sist och den var riktigt god.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Carina T
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Besökte hotellet i 2 nätter.
Negativt:
Otrevlig personal.
Frukosten va under förväntan,känns som de knappt fyller på något. Så va mycket tomt kl09 när jag och min sambo åt, fanns inte ens en gurkskiva eller paprikabit till mackan.
Väldigt "lyhört" på rummen.

Positivt:
Rummen va lagom storlek och helt okej fräscht.

Sätter 1/5 då de kändes som att hotellet förstörde en hel del på den annars perfekta och felfria resan.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 211je
Omdömet skrevs 30 november 2019

Det första som möter dig när du kommer in är två receptioner. Den ena är obemannad och den andra ser ut att tillhöra bowlinglokalen. Personalen är mest intresserad av mobiler och några hang aroundtjejer vid disken.
Rummet var stort, men väldigt dåligt städat.
Frukosten var ett enda stort kaos där djungelns lag gällde. Det saknades av det mesta och när vi bad personalen om påfyllning av de mest basala fick vi till svar att det var för jobbigt för dem och "måste jag göra det?".
Det ligger nära Elmia, men välj något av de andra hotellen som ligger i närheten. De kan inte vara sämre.
Positivt: Gratis parkering! :-)

Rumstips: Välj ett annat hotell!
Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack M V
Omdömet skrevs 15 augusti 2019 från mobil enhet

Hotellet öppnade 2016, men redan nu är möblemanget fläckigt och luktar illa. Vårt rum 425 stank parfym så vi fick byta till ett mindre rum 422. Utan ersättning och rummet var betydligt mindre. Trots det säger managern Minna att det är lika stort. Sen åt vi middag och det ligger gammal mat kvar på mattan och stolarna är fläckiga. Atmosfären är fylld av en syrlig doft. Tänk gamla kläder från gympapåsen som legat bortglömd i ett par dagar. Min fråga är varför ledningen låter hotellet förfalla. Frukosten var katastrof på den varma sidan, äggröra, bacon, prinskorv och köttbullar hade inte klarat en mätning av tempen av Hälsan. Vi kommer på morgonen och det ligger gammal mat kvar på barnstolen. Det här är ett hotell och man kan inte göra så. Jag skulle vilja se rutinerna för vad som ska göras vid varje arbetspass. Bananflugor och flugor svärmade över frukostbuffén och det tyder på att det inte städas och gamla matrester ligger kvar. Nä, det här duger inte när du har hård konkurrens från Vox, Scandic mfl.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Carl_Swe
Omdömet skrevs 16 juli 2019 från mobil enhet

Det här hotellet hade verkligen flera fördelar: nytt och fräscht, trevlig personal, gratis gym på Nordic wellnes och fin frukost - och dessutom ett oslagbart bra pris. Vi betalade bara 650 kr per dubbelrum. (Lågsäsong tror jag.)

Men dels saknade våra rum fönster. Det är ok en natt men jag hade gärna vetat om det vid bokningen. Dels var dubbelsängarna jättesmala, 140 eller möjligen 150 cm. Det var lite trångt.

Hotellet ligger mitt i ett centrum med bowling, curling och annat. Går man 5 minuter kommer man till Vätterns södra strand där det var väldigt vackert.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Enemalm