Omdömet skrevs 4 februari 2018

Blev besviken då det såg mer ut på bilderna. Har inomhusklattrat en hel del i Göteborg och även Stockholm. Detta var det minsta ställe jag besökt. De hade inga skor eller krita, bara sele och grigri att hyra ut. Klätterklubben som driver lokalen hade ingen utrustning över huvudtaget att låna ut (jo, några trasiga, kasserade skor,,,)
Trist korridorkänsla till ombytet. Dyrt för denna lilla miniupplevelse.

Bodde här: februari 2018
Tack Mats N
Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Lätt att hitta i nära anslutning till E4 och E22. Finns mycket att göra i området och i direkt anslutning till boendet. Kan tänka mig tjej- eller grabbgänget som ska på hockey eller vill umgås och ha lite kul. Jag skulle inte ta med mig min hustru hit - inte alls romantiskt. Varken åt eller drack något så kvaliteten där vet jag inte.

Bodde här: februari 2018, reste ensam
Tack AIKPappan
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

VI BOKADE rum med dubbelsäng ocv när vi kom dit visade det sig att vårt rum hade två separata sängar som gled .Jag ramlade på golvet 2 gånger.Sängar var mjuka och lätta med små kuddar och syntetiska täcke.Frukost var ok men vid halv 8 tiden var slut på vissa saker och gästerna väntade och det tog lång tid tills de fixade.VI var inte nöjda meda våra vistelse och vi kommer inte tillbaka.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Amira S
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Helt ok för en natt. Rent och fräscht. Ligger i en idrottsanläggning med fokus på bowling och racketsport.

Det som drar ner betyget var kuddar och täcken som var av billigt syntetmaterial. Det var också svårt att få mörkt i rummet då mörkläggningsgardinerna lämnade springor mot fönstret och det var stark belysning utanför hotellet hela natten. Bra frukost med bra och nyttiga alternativ även om äggröran var alldeles för vattnig.

Bodde här: december 2017
Tack Andreas A
Omdömet skrevs 1 november 2017 från mobil enhet

Nytt sport hotel. Rummen är bra. Speciellt badrummet som har en dusch där du får plats. Snygg är den också oxh en bänk att ställa alla dina prylar.
Men bäst är sängen. Inte hård. Sov som en gris.
Bra frukost och med en fantastisk hemlagad god äggröra. En eloge till köket.
Ett bra gym i huset m.m.

Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack Palle63