“C-M Växjö”

Marlenes Tyska Grillkrog
Rankad som nr 7 av 36 Restauranger i Sölvesborg

Unikt och den absolut bästa grillrestaurang vi någonsin besökt, mycket prisvärt och trevlig personal, rekommenderar verkligen ett besök dit. Det gäller dock att skynda på då ägarna bestämt sig för att stänga restaurangen den 4 oktober, men butiken i samma fastighet fortsätter sin verksamhet.

Datum för besöket: september 2020
Tack CWMtjosan

Omdömet skrevs 25 augusti 2020

I härligt augustiväder satt vi Coronasäkert utomhus och åt med välbehag husets specialitet. Hemlagad wurst med pommes. Trevlig ägarfamiljemedlem serverade oss på ett mycket proffsigt sätt. Kan verkligen rekomendera Marlenes och kommer säkert tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Klas D
Omdömet skrevs 13 januari 2020

Tyska ägafe som är jätte trevliga.
Serverar god öl och jättegod mat.
Jägarsnitzel är en favorit.
Även deras stekta potatis.

Datum för besöket: juli 2019
Tack dianabrandin
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Mycket bra mat, trevlig stämning bra atmosfär, fin service med glad och trevlig personal, jag kan varmt rekommendera denna resturang!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack urban k
Omdömet skrevs 6 oktober 2019

Supergott med Oktobermaten Schweinshaxe, surkål och pommes (eller potatismos). Så saftig och god. En trevlig atmosfär och man blir väl mottagen av ägare och personal. Rekommenderas varmt! Kommer absolut hit igen och testar något annat gott från menyn.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack helenready

Resenärer som tittade på Marlenes Tyska Grillkrog tittade också på

Sölvesborg, Blekinge län

Sölvesborg, Blekinge län

Besökt Marlenes Tyska Grillkrog? Berätta vad du tyckte!