“God pizza 💗”

Sölvesborgs Pizzeria och Restaurang
Rankad som nr 15 av 37 Restauranger i Sölvesborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Trevlig Pizzeria trevlig personal och god mat och dryck och mysigt ställe att vara på och var välsignade

Datum för besöket: januari 2020
Tack kristinajU6708TH

Omdömet skrevs 17 oktober 2019 från mobil enhet

Riktigt bra pizza!
Perfekt botten och god fyllning.
En av de bättre pizzorna vi har ätit.
Trevlig personal.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Evazet67
Omdömet skrevs 25 augusti 2019

Besökte denna restaurang i slutet av augusti 2019. Den ligger vid ett litet torg centrum.
Inredning som i en vanlig pizzeria med både restaurang och avhämtning av pizzor. Mycket varmt i lokalen, det regnade ute så det var skönt denna måndagskväll. Bra pizzor och lite strul vid beställning. Personalen lite ovana men det löste sig så småningom.
Helt ok ställe för enklare måltider.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack Bo J
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Alltid gott välkomnade när vi kommer dit, gör vår beställning och småpratar med ägarna. Trevlig inredning har dom fått till också. Maten smakar alltid gott! Ber om en knippa pizzakrydda Aldrig blivit missnöjd där, köper där ofta och äter hemma sen... ⭐⭐⭐⭐⭐

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack Erika B
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Här har du trevlig miljö, trevlig personal och en ägare som vill att du ska njuta av maten. Mycket goda pizzor med rikligt av ingredienserna.

Datum för besöket: november 2017
1  Tack helenready

Resenärer som tittade på Sölvesborgs Pizzeria och Restaurang tittade också på

Sölvesborg, Blekinge län
Sölvesborg, Blekinge län

Besökt Sölvesborgs Pizzeria och Restaurang? Berätta vad du tyckte!