“Go mat💗”

Lägg till den.
Lasses Kiosk
Rankad som nr 22 av 37 Restauranger i Sölvesborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Trevlig personal och god mat och dryck och mysigt ställe att vara på var välsignade o må bra

Datum för besöket: januari 2020
Tack kristinajU6708TH

Omdömet skrevs 24 juli 2019

Har ätit här i hela mitt liv när jag var yngre gick vi hit istället för skollunchen, bra god mat och service.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Mona488
Omdömet skrevs 10 april 2019

Sämre kan man inte må än efter ett sådant humbug, som att kalla deras snitsel för just det. Man blir så nere så man orkar inte klaga på stället, vilket man bodre gjort!

Datum för besöket: maj 2018
Tack Lenalis T
Omdömet skrevs 22 juli 2018

Riktigt god snabbmat som är vällagad och ger en hemmakänsla. Godaste potatismoset jag ätit i ett gatukök.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 362camillap
Omdömet skrevs 18 april 2017

Här serveras Sölvesborgs godaste hamburgare! Trevlig personal och väldigt god mat , stora portioner och färska grönsaker till alla måltider.

Datum för besöket: april 2017
Tack Ann S

Resenärer som tittade på Lasses Kiosk tittade också på

Sölvesborg, Blekinge län

Besökt Lasses Kiosk? Berätta vad du tyckte!