“Hamnkrog i trevlig miljö”
Omdöme om Kajutan

Kajutan
Rankad som nr 11 av 36 Restauranger i Sölvesborg
Omdömet skrevs 21 september 2020

Kajutan har alltid varit ett populärt ställe att äta på. God husmanskost, ungefär som förväntat. Vid vårt tillfälle stod en båt med tändkulemotor igång under lunchen. Ganska mysigt i den miljön.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 270christerp

Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

Testa fiskrätter idag, jag abborre och frugan röding, mycket gott, provat få bordplats tidigare med kort framförhållning utan lycka, nu hängde vi på låset, lite gladare personal skulle inte skada, men totalt sett bra. Blir fler besök av oss.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack jan_kep2017
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Vi var tre stycken och alla tog varsin pizza av olika sorter! Bästa pizzan jag ätit! Behöver inte leta efter resturang nästa gång jag är i närheten, detta är de självklara valet!

Tack henrikj221
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Loj tuggumituggande ointresserad personal utan go. Förövrigt lång väntan trots ganska folktomt. God mat trots allt.

Tack 360camillal
Omdömet skrevs 8 juli 2020 från mobil enhet

En kall och regnig julikväll satt deras prisvärda fisksoppa som en smäck! Den var perfekt tillagad och vi tog också varsin konstnärlig och mycket god dessert.

Tack 229mariek

Resenärer som tittade på Kajutan tittade också på

Sölvesborg, Blekinge län

Besökt Kajutan? Berätta vad du tyckte!