Spara
Höjdpunkter från omdömen
Levererar - som alltid

Om man kommer på morgonen är det inte så mycket folk, sedan blir det trängre. Bra och fina ... läs mer

Omdömet skrevs i går
magnusbP1306ET
Perfekt för barnfamiljer!

Omdömet skrevs 10 juli 2018
Ronny R
Sölvesborg, Sverige
Läs alla 4 omdömen

Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Hade höga förväntningar men inte så bra som jag trodde. Frågade personal när vi betalade entrén om hoppkudden som också skulle finnas på badet, och ingen visste om den fanns?! Extremt mycket skit i Poolen med gräs och löv. Toalätterna överfulla med papper i papperskorg och på golv. Kändes lite allmänt skabbigt, tyvärr.

Datum för upplevelsen: augusti 2018
1  Tack 273helenem
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Här kan man både gå i simskola och bada för nöjes skull. Både vuxna och barn trivs här, blir man hungrig? eller sugen på någonting att dricka? så finns det att tillgå i restaurangen, både god mat och dryck med eller utan alkohol.

Datum för upplevelsen: juni 2018
Tack Ronny R