“Trevlig fika plats 💖”

Koppartradets Hembageri
Rankad som nr 20 av 37 Restauranger i Sölvesborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Så trevligt att vara här o fika o trevlig personal och god mat och dryck och mysigt ställe med levande ljus och fräscht

Datum för besöket: januari 2020
Tack kristinajU6708TH

Omdömet skrevs 25 maj 2019 från mobil enhet

Tyckte tyvärr det var lite si sådär. Inte så stort utbud 14:00 (1h innan stängning ) men hade ett trevligt uterum.
Inne i fiket är det ganska mörkt

Datum för besöket: maj 2019
Tack deerecase
Omdömet skrevs 6 september 2017

Trevligt café med såväl bakverk som mackor mm. Enkelt och genuint, trevlig personal och utmärkt service.

Datum för besöket: september 2017
Tack Thore L
Omdömet skrevs 18 augusti 2017

Trevligt ställe med platser både inne och utomhus med ett bra sortiment på bakverk och kakor samt enklare rätter. Goda sallader och smörgåstårtor. Passa på och besök detta fina ställe mitt i centrum.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Gunnar P
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt en jättegod och riklig frukostbuffé. Färska frallor, ägg, müsli mm Rekommenderas varmt, särskilt om man som vi varit uppe tidigt

Datum för besöket: juli 2017
Tack Connector405912

Resenärer som tittade på Koppartradets Hembageri tittade också på

Sölvesborg, Blekinge län

Besökt Koppartradets Hembageri? Berätta vad du tyckte!