“Middag”

Salvatores (Trattoria) med Påhlssons
Rankad som nr 1 av 37 Restauranger i Sölvesborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Fanns något för alla i familjen. Fisk, kött, pasta och även vegetariskt/vegansk mat för den som önskar det. Mycket trevlig personal och atmosfär! Rekommenderas starkt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack tipsarr

Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Vi åt båda två ryggbiff som var fantastiskt god. Mycket mör och fin smak. Fint upplagt och totalt sett en väldigt fin upplevelse. Bra vin till maten och Johan är som vanligt trevlig. Rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: december 2019
Tack martinmZ1093YZ
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Samma meny som tidigare ägare. Inga nyheter. Åt fisk/ skaldjur soppa där skaldjuren lyste med sin frånvaro. Två.åt kött där smaken var ok men köttet var segt och vissa delar fick skäras bort. Inte ok. Vinet var väl valt. Personalen som alltid trevlig. Som helhet inte prisvärt.

Datum för besöket: september 2019
Tack piac9
Omdömet skrevs 3 november 2019 från mobil enhet

Vi var 4 personer som bokade för ett besök. Trevlig upplevelse. Vi blev väl omhändertagna och bemötta. God mat, vi åt fläskfilé och pastarätter. Allt var vällagat o smakade gott. Kommer bli fler besök. Rekommenderas.

Datum för besöket: november 2019
Tack V2319DXlindas
Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

Vi gjorde ett återbesök på den trevliga italienska restaurangen i Sölvesborg. Numera med Påhlssons vilket ska uttydas med fiskrätter. Torsk är ju svårt att misslyckad med. Och hur blir det med en italiensk tvist? Nja det var oväntat med en fransk potatisgratäng och torsken var lite överkokt. Kanske inte den bästa kombon men var för sig helt ok. Pastan var desto bättre, krämig och jättegod. Bra viner erbjöds som "husets".
Den nygamla verandan är trevlig. Saknar dock en viss förhöjning av smakerna för ett bättre betyg Indien prisklassen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack MikaelNo

Resenärer som tittade på Salvatores (Trattoria) med Påhlssons tittade också på

Sölvesborg, Blekinge län

Besökt Salvatores (Trattoria) med Påhlssons? Berätta vad du tyckte!