Kostnadsfri avbokning till den 21-10-02
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-01
Priceline137 US$
eDreams131 US$
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Vårt rum var Nergånget och slitet. Fula fläckar överallt på heltäckningsmattan. möblerna var slitna och fläckiga. ingen ac på rummet. Vi kunde inte sova på nätterna.

Poolerna fick vi inte använda för det fick man bara göra om man bokade genom Ronneby brunn.

frukosten var hemsk. Dryckesapparater som var sönder. Brödet kändes segt och gammalt. Ibland blev vi uppskickade att äta i en unket illaluktande rum. Där det fanns inga valmöjligheter alls. En sorts dricka, en ost m.m

Åk inte hit!! Hotellet har verkligen blivit så dåligt de senaste åren.

Tack Soleken
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Riktigt skithotell för att fatta mig kort. Badet ingår inte i ditt svindyra pris för hotell, både platschefen och personalen har attityd som är svår att undgå..
Deras marknadsföring av hotell och bad är rent lurendrejeri. Frågar man chefen ifall han skulle bli förvånad ifall han bokar hotell utomlands och plötsligt inser att hotellets pool inte ingår i bokningen så jämför han det med att en restaurang kan bli fullbokad och att han absolut skulle ringa hotellet och dubbelkolla att man får använda den pool som dom visar på alla sina bilder. (Behöver jag säga mer?)
Slösa inte era pengar på detta.. dessutom är städningen så fruktansvärd att du kan se vad gästerna som var här i förra månanden har ätit för snacks.

Tack An_sandstrom
Omdömet skrevs 25 juli 2021 från mobil enhet

Smutsig heltäckningsmatta på rummet och utsliten soffa med hål i tyget. Vi blev tilldelad sen middagstid och sen frukost utan möjlighet att byta. Totalt kaos vid både frukost och middag där mat och dryck tog slut utan att fyllas på Bestick och tallrikar tog slut. Skulle vara covid19 anpassat men trångt och långa köer. Maten gick att äta men av lägsta nivå inte i närheten av det pris man tar för den.

1  Tack christianlG9657PL
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Ronnebys bad ingår inte i priset, om man bokar i förväg genom Hotell.com , det hände precis oss, vi bokade i april 2021 vistelse 14-21 juli 2021 och när vi checkade in och betalade, så berättade personal att badet ingår inte i priset och vi kan boka på Ronnebys hemsida biljetter till badet, men det kunde man inte göra för att det var fullbokat alla dagar. Innan vår vistelse ringde jag 2 ggr till hotellet och frågade om all stämmer i bokningen och att allt skulle ingå. Allt var bra svarade de i telefon. Men hur vet man som bor på andra sidan av Sverige att poolområde som så bra reklamerade på foto ingår inte om du inte köper paket, vilket fanns inte i april månad.
Iallafall vi hittade stranden och badade där. 30% av alla gäster hade samma problem som oss, men personal i receptionen var väldigt kaxiga och tyckte att vi inte läst ordentligt på deras hemsida, när jag sagt att jag ringde till dem och frågat, så var de tysta och ville erbjuda att betala 100 kr per person att bada i poolen för 2 timmar och att vi skulle komma varje dag och skulle fråga om det fanns plats i poolområde för att köpa, eftersom uppgradera kunde de inte.

Aldrig mer till RONNEBY SPA HOTEL.
Städning var så där. Frågade varje gång om vi vill ha Städning och när vi sagt jag om 5 minuter vi ska gå och ni kan städa och när kom vi tillbaka ingen som städat, så vi var tvungna leta efter dem och säga till att de skulle städa. Vi fick veta efter att personal förstår inte svenska så bra.

SPA var jätte bra. Väldigt trevlig gård i spa området.

Tack annabJ7223AL
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Har haft sommarpaketet flera gånger på detta hotellet pga att badlandet är så bra för barnen.

Detta året är de enbart barnens glädje för badlandet som gör att ja inte ger en 1:a i betyg.

Vi bodde här i 3 nätter och i paketet ingick de middag på kvällen, de serverades exakt samma mat varje kväll (tidigare år har de varit olika varje kväll) och den vad väldigt medelmåttig och oftast kall.
Allting på frukosten & middagen var hela tiden slut eller så fungerade inte sakerna till ex kaffe eller juice.
De stackars unga anställda i personalen har troligtvis inte fått något utbildning (den ena visste inte vad hälften av sakerna vad på menyn medans den andra gav oss varm öl när den kalla stod precis framför och kunde sedan inte byte tillbaka)
De dubbelbokades av personens i gymmet, så mitt i träningen blev vi utslängda trots att vi bokat.

De blir nog aldrig mer en resa hit om de inte tar tag i allt innan de faller samman helt!

2  Tack math491