Kostnadsfri avbokning till den 21-10-02
Orbitz.com
Expedia.com130 US$
Trip.com143 US$
Omdömet skrevs 18 juli 2021

- Otrevlig och okunnig personal.
- Vi hade beställt tre dagras boende inkl. middag. Det serverades EXAKT samma buffé tre dgar i rad. Det var ofta brist på det man ville ha. Buffe-bordet såg ut att kunna vara "barn-bordet", så man undrade om det fannet något annat bord, för vuxna. Det hela kändes inte som en middag på ett 5-stjärnigt hotell, utan mera som en utfodring i en skol-matsal, eller på något fängelse.
- Värdelös frukost. Alltid brist på flera saker. Väldigt sällan knäckebröd,inga pannkakor eller ingen sylt. Flingor fanns sällan. Smaklöst bröd. Man måste säga till hela tiden, och det förstör stämmningen att behöva klaga. Mycket dåligt för glutenalergiker. En morgon blev vi hänvisade upp två våningar, där det skulle finnas "en jätte-fin restaurang". Det var ett konferensrum där allt sknades.
- Extremt varmt på rummet och ingen AC, Man fick säga till flera gånger för att få en fläkt. Vissa fick en pytte-liten fläkt som knappt fläktade någonting.
- Om man ville beställa ett lite bättre vin, så gick inte det, eftersom baren inte hade någon korkskruv.
- Brisfällig städning, på hotellrummet.
- Personal på spa-avdelningen "expert-uttalade" sig om alternativ medicinering. Bl.a. påstods att cancer kunde botas med aprokos-kärnor och att ADHD existerade egentligen inte, utan borde behandlas med massage.
- Rekomenderar inte detta hotell! Inte värt pengarna.
- För att avsluta positivt, det fanns faktiskt gott om handsprit.

Tack bod819
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Jag och min son varit på en minisemester, 2 nätter. Hotellet är slitet, gammalt och känns som en labyrint. Rummet var stort (utan balkong) och jättevarmt men går att öppna en fönster. Städningen var okej, om jag är jättepetig: finns att göra i badrummet. Sängen var bra, vi har sovit jättebra.

Första frukosten var hemskt. Vi åt i en konferesrum men vissa familjer fick inte plats, de åt utanför. Påfyllningen på buffet var långsamt. Middagen var helt okej. Barnvänligt med pizza, pasta, hamburgare mm.

Min största problem var alla tråkiga personalen vid poolen. Alla (utom en kille) hade sura, tråkiga minnen, ingen leende.

För mig var viktigast att mitt barn trivdes, han tyckte att det var jättefin och roligt. Om jag skulle komma tillbaka då är det bara för hans skull.

Tack lindatH7867XT
Omdömet skrevs 15 juli 2021

Fruktansvärt dåligt, värmen på rummen och alla andra ställen är hemsk och ingen AC inte ens en fläkt att låna ut. Buffén och frukosten under alla kritik saker tar slut och fylls inte på, i morse var kaffe jus och te slut och inget fylldes på trots påpekande att det var slut. Nej välj något annat!!!!

1  Tack Gunilla P
Omdömet skrevs 14 juli 2021

33 grader på rummet 22:00, fick låna en liten oduglig fläkt i receptionen till ingen nytta. Ingen Ac och väldigt dålig luft så man var tvungen att ha öppet hela dygnet.
Dåliga, mjuka, söndertvättade kuddar. Blev en lång, obekväm och varm natt.

Ingen informationshäfte på rummet att läsa i lugn och ro ex: om anläggningen, restauranger, spa, behandlingar, tider, att göra i parken etc,etc
Ingen service alls, fick inte ens frågan vid utckeck om allt hade varit till belåtenhet.
Vad som än skulle göras så var det långa avstånd att springa i långa gångar.

Extremt dålig hotellfrukost. Det som skulle vara varmt var inte ens ljummet. Det fanns inget bröd till att börja med men kom när vi nästan hade ätit klart.
Hörde från annan gäst att mat tog slut på kvällsbuffen och inga grönsaker fanns
eftersom grönsaksbilen inte hade kommit i tid?

Spa avdelningen var helt ok efter 17:00 då alla hoppande och plaskande kids fick gå. Tyvärr sa föräldrarna inte till sina egna barn att det är lägre tempo på ett spa än vad det är i ett badlandskap.
Ingen öppning mellan spa och utepoolerna. Man fick springa i långa gångar för att komma antingen till det ena eller det andra.
De hade dock kunnat spela lite soft bakgrundsmusik samt haft tonade rutor för att dämpa solen som stod och blagade in skarpt.
Nu blev det mer som att besöka ett litet badhus inomhus.

Rumstips: Rekommenderar inte detta hotell till någon, utkastade pengar!
1  Tack 62-Jeanette
Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Katastrof. Är ett glömt öststats hotell med sliten anläggning. Personalen var trötta utan servicekänsla. Maten var av den lägsta kvaliteten. Tråkig salladsbuffé. Dåligt tillagad mat. Frukosten fylldes inte på. Var som att äta i en skolmatsal. Rummen saknade AC så var potthett. Lägg pengarna på ett annat hotell.

Rumstips: Åk inte hit
Datum för vistelsen: juni 2021