Omdömet skrevs 28 januari 2020

Ett bra familjespa där barnen får njuta precis som vi vuxna. Bra pooler och mysig atmosfär. Väldigt trevlig personal och maten var supergod. Kan varmt rekommendera detta ställe till både barnfamiljer och till vuxna som vill koppla av från den stressiga vardagen.

Tack thomas551
Omdömet skrevs 23 januari 2020 från mobil enhet

Var här 1 natt i jobbet, och hade bokat ett Superior-rum på Silver Hill. Dessa rum kan jag verkligen rekommendera. Stort rum med vardagsrumsdel, mycket sköna sängar. Rent och fräscht på rummet. Frukosten var god, äggröran godkänd. Nyttjade tyvärr inte Spa-delen denna gång.

Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Backis63
Omdömet skrevs 19 januari 2020

Bra rum. Maten var god men inte varm. Små portioner. Serveringspersonal stressad och oproffsigt. Och varför serveras vatten till vin i billiga slitna plastkannor?? Lite slitet spa men billigt 2 för 1. Fina omgivningar ute. Utespa bra temperatur!

Tack jennygY8424AH
Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Vi har firat nyår här, kom hit 30/12, tog det lugnt. Blev serverade en fin kvällsbuffe.
Tillbringa nyårsafton med spa, härliga promenader i den fina Brunnsparken.
En välplanerad kväll med mycket bra service och supergod 5-rätters middag. Trots många gäster så är jag imponerad över hur allt bara flöt på.
Om jag ska ” anmärka” på något så kunde det vara lite fler sitt/liggmöjligheter i spaanläggningen och att badrock, tofflor skall ingå i vistelsen.

Tack 771ingridp
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Helt ok rum med sköna sängar. Restaurangen däremot under all kritik. Vi fick vänta i 2 timmar på maten som när vi fick in den var kall. Det var underbemannat och ingen som ville ta ansvar. Ät inte här!

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 434elisabethc