Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Priceline174 US$
eDreams174 US$
Travelocity174 US$
Omdömet skrevs 21 juni 2017

Vi var här tillsammans med en klubb. Totalt var vi 570 personer och hotellet fungerade utmärkt för oss. Rejäl frukost, gott om plats god lunch samt goda middagar. Klubben har krav på att vi under lördagsmiddagen ska ha bordsservering. Det gick precis att få in alla och personalen fixade en god trerättersmiddag som vi fick serverat. Imponerande. Jag har inget att klaga på.

Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack Arne N
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Här serveras en otroligt genomtänkt och välsmakande dagens rätt till humant pris. Servering i matsalen med utsikt över äventyrsbadet.
Stort och rikligt salladsbord, soppa för den som önskar. Denna dag en jättegod blomkålssoppa. Två varmrätter som buffé. Vi testade både fiskgrytan och kåldolmar. Båda rätterna suveränt goda. Kaffe och kakor ingår också i lunchen.
Rekommenderas!!

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 126svenp
Omdömet skrevs 11 maj 2017

Var på återträff med 11 st. vänner och hotellet erbjöd mycket bra boende inklusive frukost, middag, SPA och show till ett väldigt bra pris.
Hotellet håller hög klass och passar alla typer av kategorier. Bad och simanläggningen är helt okej och är ett utmärkt val för barnfamiljer framförallt under sommarperioden.
Vi som var där denna helgen blev mycket nöjda. Bra och vänlig personal. Rymliga rum och okej mat.

Rumstips: Bra parkeringsmöjligheter vid hotellet
Datum för vistelsen: maj 2017
Tack pactwa2015
Omdömet skrevs 22 april 2017 från mobil enhet

Ett fint hotell. Bra relaxa avdelning med bubbel bad både utomhus och inom hus. Två olika bastu och en större bassäng. Rummet var bra standard på. Maten var bra. Konferans delen funkade bra med fika och toaletter. Litet minus för ventilation den var inte så bra måste vara något trasigt

Datum för vistelsen: april 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack dennisbU4422WY
Omdömet skrevs 22 april 2017

Barn med Familjer bjöd oss(Min Man) och mig på middag och övernattning. Vi bor i Karlskrona, så vi har varit här många gånger och är nästan alltid helnöjda. Tillmötesgående personal och bra mat. Ett plus är de stora rummen med soffa och fåtöljer. Även Brunnsparken och omgivningarna är fina promenadmöjligheter och på sommaren pooler med vattenrutschkanor och andra vattenområden. Dansmöjligheter.
Tillgång till SPA-området med simbassäng och bastu med utomhuspool. BRA sängar.

Rumstips: I delen längst bort från receptionen mot Brunnsskogen.
Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 77jerita