Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline52 US$
Expedia.com52 US$
eDreams
Vio.com
Travelocity52 US$
Omdömet skrevs 20 augusti 2022 från mobil enhet

Ett mycket bra och prisvärt boende nära Brunnsparken. Trevlig personal rent och snyggt bra frukost. Vi har vår hund med oss detta funkar också bra.
Sköna sängar och ett välutrustat kök för egen matlagning bra kyl och frysskåp med vettig lösning för förvaring.
Bergqvist från Mariestad (fd Blekingar)

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack 401olab
Pehr Andersson, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2022

Tusen tack för fint omdöme!
Vi hoppas snart få hälsa Er välkomna tillbaka igen.
/ Pehr med personal

Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Jag var helnöjd med min vistelse. Blev mottagen av trevlig personal. Blev uppgraderad med bättre rum. Vandrarhemmet ligger i den underbara Brunnsparken. En fin promenad utmed ån tar dig intill centrum. Frukosten var bra. Fanns det som jag ville ha.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack brittan55
Omdömet skrevs 18 april 2020 från mobil enhet

Vi bodde två nätter för att vandra på Blekingeleden.
Vi blev verkligen positivt överraskade. Rent och fint, sköna sängar med rejäla täcken.
Läget i brunnsparken så vackert och lugnt, men ändå när centrum.
Bäst av allt var servicen! Pehr gör verkligen allt för att gästerna ska trivas.
Andra kvällen råkade vi tyvärr ut för att ha ett par i grannrummet som bråkade oavbrutet hela kvällen. Det förtar intryck lite, men det måste vara maximal otur och inte upprepas igen

Datum för vistelsen: april 2020
Tack lena_ahus
PehrA, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2020

Tusen tack för Ert fina omdöme Lena och Thomas!
Jag blir verkligen glad att Ni trivdes trots det var gäster som inte skötte sig i rummet bredvid.
Hjärtligt Välkomna åter!
Pehr

Omdömet skrevs 10 december 2019

Jättebra vandrarhem, supertrevlig och hjälpsam ägare/personal. Det var väldigt Rent, lugnt och mysigt läge mitt i parken! Kan verkligen Rekommendera stället!! Och hunden får följa med vilket är en jättebonus!

Datum för vistelsen: juni 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Ebbali
PehrA, Ägare på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2019

Tusen tack för Ditt fina omdöme Ebbali :)
Hjärtligt välkommen tillbaka till oss

Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Vardrarhem beläget i den fantastiskt vackra Ronneby Brunnsparken. Rent och städat med god frukost. Trevlig personal och prisvärt. Delad toalett och dusch i korridoren. Ganska lyhört men inte störande.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Jan6306