572 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 26 maj
lena_ahus
Åhus, Sverige

Trevligt vandrarhem med suverän service

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 18 apr. 2020från mobil enhet
Vi bodde två nätter för att vandra på Blekingeleden.
Vi blev verkligen positivt överraskade. Rent och fint, sköna sängar med rejäla täcken.
Läget i brunnsparken så vackert och lugnt, men ändå när centrum.
Bäst av allt var servicen! Pehr gör verkligen allt för att gästerna ska trivas.
Andra kvällen råkade vi tyvärr ut för att ha ett par i grannrummet som bråkade oavbrutet hela kvällen. Det förtar intryck lite, men det måste vara maximal otur och inte upprepas igen
Datum för vistelsen: april 2020
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
PehrA, OwnerRonneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömet
Svarade 19 apr. 2020
Tusen tack för Ert fina omdöme Lena och Thomas!
Jag blir verkligen glad att Ni trivdes trots det var gäster som inte skötte sig i rummet bredvid.
Hjärtligt Välkomna åter!
    989 kr
    8.1 km från Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast
    Visa fler hotell i Ronneby
    Omdömet skrevs 10 december 2019

Jättebra vandrarhem, supertrevlig och hjälpsam ägare/personal. Det var väldigt Rent, lugnt och mysigt läge mitt i parken! Kan verkligen Rekommendera stället!! Och hunden får följa med vilket är en jättebonus!

Datum för vistelsen: juni 2019
    Restyp: Reste i arbetet
    Tack Ebbali
    PehrA, Ägare på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2019

Tusen tack för Ditt fina omdöme Ebbali :)
    Hjärtligt välkommen tillbaka till oss

Omdömet skrevs 7 juni 2019 från mobil enhet

Vardrarhem beläget i den fantastiskt vackra Ronneby Brunnsparken. Rent och städat med god frukost. Trevlig personal och prisvärt. Delad toalett och dusch i korridoren. Ganska lyhört men inte störande.

Datum för vistelsen: juni 2019
    Tack Jan6306
    Omdömet skrevs 16 november 2018

För oss som bara sökte någonstans att sova ett par nätter kändes det här som en fullträff. Övernattning två nätter för två personer i ett fint rum, inkl bra frukost båda dagarna för 1290 kr kändes nästan som gratis. Men är ett ställe jag gärna återvänder till när vi har trevligare ärenden i staden. Fint boende, vackra omgivningar. Ett ställe för den som vill varva ner och njuta av friluftsliv i en vacker miljö som inbjuder till långa promenader. Men vill också framhålla det varma och medmänskliga bemötandet. En fantastisk lyhördhet och flexibilitet till att vi under speciella omständigheter in i det sista hade osäkerhet till att resan kunde bli av.

Datum för vistelsen: oktober 2018
    Tack Dreamer59109791136
    Pehr A, Ägare på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2018

Tusen tack för Ert fina omdöme och hjärtligt välkomna tillbaka!
    / Pehr

Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Vi bodde en natt på detta vackra gamla vandrarhem, som är inhyst i de gamla 1800-talsbyggnaderna som finns i Brunnsparken. Mycket pittoreskt och vackert! Det kändes nästa som att bo hos Madicken. Husen är mycket väl renoverade och underhållna, både ute och inne. Rummen var rena och fräscha med moderna möbler. Vi hade ett rum med fyra sängar (två våningssängar) som tyvärr knakade och knirkade en hel del. Det är något lyhört emellan rummen, men ut mot korridoren hade man dock byggt en effektiv ljudsluss. Det var hur som helst tyst som i graven på natten, inget ljud från trafik eller annat utifrån.
    Vi valde att äta frukost på vandrarhemmet, vilket var ett bra val. En ordinär frukostbuffé utan överraskningar, men ändå tillräcklig - och prisvärd.

Datum för vistelsen: augusti 2018
    Tack MrBackground

Tusen tack för omdömet! Vi är glada att Ni trivdes. Lyhördheten jobbar vi successivt med att försöka åtgärda och sängarna har vi lärt oss vilka vi ska köpa för att undvika gnisslandet :)
    Välkomna åter!
    Pehr med personal

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Rent och fräscht överallt. Supertrevlig personal som är mycket hjälpsamma. Bra utrustat kök och bra lokal att sitta och äta i. Rummet vi hade var bra, sängarna sköna och vi märkte inte av att det skulle vara speciellt lyhört. Vi var här under några dagar med väldigt höga temperaturer ute och det var oerhört varmt på nätterna. En fläkt på rummet och högsta betyg hade utdelats. Mysigt allrum med tv på ovanvåningen, där fanns oxå en stor och rymlig altan. Utanför hittade man Ronnebys pärla...Brunnsparken. Strax utanför finns även ett cafe och restaurang. Inte långt ner till centrum för den som det önskar.

Datum för vistelsen: augusti 2018
    2  Tack str_etsh2015
    Pehr A, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2018

Tusen tack för Ert fina omföme!
    Ja, fläkt hade verkligen behövts denna sommaren. Vi var inte helt beredda på det och när vi väl kom till skott var ju alla fläktar slutsålda... De 2 vi har lade personalen beslag på för att överleva dagen ;-) Hoppas på överseende.
    Hjärtligt Välkomna åter!
    Pehr