Omdömet skrevs 16 november 2018

För oss som bara sökte någonstans att sova ett par nätter kändes det här som en fullträff. Övernattning två nätter för två personer i ett fint rum, inkl bra frukost båda dagarna för 1290 kr kändes nästan som gratis. Men är ett ställe jag gärna återvänder till när vi har trevligare ärenden i staden. Fint boende, vackra omgivningar. Ett ställe för den som vill varva ner och njuta av friluftsliv i en vacker miljö som inbjuder till långa promenader. Men vill också framhålla det varma och medmänskliga bemötandet. En fantastisk lyhördhet och flexibilitet till att vi under speciella omständigheter in i det sista hade osäkerhet till att resan kunde bli av.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Dreamer59109791136
Pehr A, Ägare på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2018

Tusen tack för Ert fina omdöme och hjärtligt välkomna tillbaka!
/ Pehr

Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Vi bodde en natt på detta vackra gamla vandrarhem, som är inhyst i de gamla 1800-talsbyggnaderna som finns i Brunnsparken. Mycket pittoreskt och vackert! Det kändes nästa som att bo hos Madicken. Husen är mycket väl renoverade och underhållna, både ute och inne. Rummen var rena och fräscha med moderna möbler. Vi hade ett rum med fyra sängar (två våningssängar) som tyvärr knakade och knirkade en hel del. Det är något lyhört emellan rummen, men ut mot korridoren hade man dock byggt en effektiv ljudsluss. Det var hur som helst tyst som i graven på natten, inget ljud från trafik eller annat utifrån.
Vi valde att äta frukost på vandrarhemmet, vilket var ett bra val. En ordinär frukostbuffé utan överraskningar, men ändå tillräcklig - och prisvärd.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack MrBackground

Tusen tack för omdömet! Vi är glada att Ni trivdes. Lyhördheten jobbar vi successivt med att försöka åtgärda och sängarna har vi lärt oss vilka vi ska köpa för att undvika gnisslandet :)
Välkomna åter!
Pehr med personal

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Rent och fräscht överallt. Supertrevlig personal som är mycket hjälpsamma. Bra utrustat kök och bra lokal att sitta och äta i. Rummet vi hade var bra, sängarna sköna och vi märkte inte av att det skulle vara speciellt lyhört. Vi var här under några dagar med väldigt höga temperaturer ute och det var oerhört varmt på nätterna. En fläkt på rummet och högsta betyg hade utdelats. Mysigt allrum med tv på ovanvåningen, där fanns oxå en stor och rymlig altan. Utanför hittade man Ronnebys pärla...Brunnsparken. Strax utanför finns även ett cafe och restaurang. Inte långt ner till centrum för den som det önskar.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack str_etsh2015
Pehr A, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2018

Tusen tack för Ert fina omföme!
Ja, fläkt hade verkligen behövts denna sommaren. Vi var inte helt beredda på det och när vi väl kom till skott var ju alla fläktar slutsålda... De 2 vi har lade personalen beslag på för att överleva dagen ;-) Hoppas på överseende.
Hjärtligt Välkomna åter!
Pehr

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Rent och snyggt med trevlig personal. Sängarna var sköna och frukosten var fräsch. Lyhört, hörde grannen snarka, även om det inte störde oss. Är du känslig så medtag öronproppar. Väldigt naturskönt läge, ändå nära till centrum. Inga problem att lösa avvikande incheckning.

Datum för vistelsen: mars 2018
1  Tack Lil J
Pehr A, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Tack för Ert fina omdöme!
Jag är glad att Ni trivdes hos oss :)
Vi gör vad vi kan för att motverka lyhördheten i våra gamla sekelskifteshus. Bland annat har vi satt in dubbla dörrar senaste året. Men i nödläge finns öronproppar i receptionen också.
Hjärtligt Välkomna tillbaka!
/ Pehr

Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde över med hunden med anledning av utställningen i Brunnsparken. Vandrarhemmet har bra läge till/från tågstationen och ligger granne med vackra Brunnsparken vilket var positivt för deltagandet i tävlingen. Trevligt bemötande av personalen. Bra frukost. Sköna sängar. Möjligen lite lyhört, mycket smällande i entrén och högljudda röster i korridoren(Bodde i 2an precis innanför)

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste ensam
1  Tack Anna B
Pehr A, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017

Hej Anna,
Tack för Ditt omdöme! Vi är medvetna om lyhördheten och försöker hela tiden hitta åtgärder för att förbättra. Vi har bland annat satt in dubbla dörrar i rummen. Glad att Du upplevde personalen, frukost och sängar som bra :)
vänliga Hälsningar,
Pehr