Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Rent och fräscht överallt. Supertrevlig personal som är mycket hjälpsamma. Bra utrustat kök och bra lokal att sitta och äta i. Rummet vi hade var bra, sängarna sköna och vi märkte inte av att det skulle vara speciellt lyhört. Vi var här under några dagar med väldigt höga temperaturer ute och det var oerhört varmt på nätterna. En fläkt på rummet och högsta betyg hade utdelats. Mysigt allrum med tv på ovanvåningen, där fanns oxå en stor och rymlig altan. Utanför hittade man Ronnebys pärla...Brunnsparken. Strax utanför finns även ett cafe och restaurang. Inte långt ner till centrum för den som det önskar.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack str_etsh2015
Pehr A, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2018

Tusen tack för Ert fina omföme!
Ja, fläkt hade verkligen behövts denna sommaren. Vi var inte helt beredda på det och när vi väl kom till skott var ju alla fläktar slutsålda... De 2 vi har lade personalen beslag på för att överleva dagen ;-) Hoppas på överseende.
Hjärtligt Välkomna åter!
Pehr

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Rent och snyggt med trevlig personal. Sängarna var sköna och frukosten var fräsch. Lyhört, hörde grannen snarka, även om det inte störde oss. Är du känslig så medtag öronproppar. Väldigt naturskönt läge, ändå nära till centrum. Inga problem att lösa avvikande incheckning.

Datum för vistelsen: mars 2018
1  Tack Lil J
Pehr A, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Tack för Ert fina omdöme!
Jag är glad att Ni trivdes hos oss :)
Vi gör vad vi kan för att motverka lyhördheten i våra gamla sekelskifteshus. Bland annat har vi satt in dubbla dörrar senaste året. Men i nödläge finns öronproppar i receptionen också.
Hjärtligt Välkomna tillbaka!
/ Pehr

Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde över med hunden med anledning av utställningen i Brunnsparken. Vandrarhemmet har bra läge till/från tågstationen och ligger granne med vackra Brunnsparken vilket var positivt för deltagandet i tävlingen. Trevligt bemötande av personalen. Bra frukost. Sköna sängar. Möjligen lite lyhört, mycket smällande i entrén och högljudda röster i korridoren(Bodde i 2an precis innanför)

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste ensam
1  Tack Anna B
Pehr A, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017

Hej Anna,
Tack för Ditt omdöme! Vi är medvetna om lyhördheten och försöker hela tiden hitta åtgärder för att förbättra. Vi har bland annat satt in dubbla dörrar i rummen. Glad att Du upplevde personalen, frukost och sängar som bra :)
vänliga Hälsningar,
Pehr

Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt mysigt, bra service och kanon frukost. Verkligen prisvärt med fina rum och generellt sett bra faciliteter. Ingenting att klaga på enligt min mening. Nära till centrum med restauranger och annat.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Johan I
Pehr A, Ägare på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2018

Tack så hemskt mycket!!

Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Fint hus och fräscht inuti men toaletterna var smutsiga och stank urin. Själva rummet var helt okej men madrasserna i sängen var under all kritik, ingen av oss fyra fick en bra sömn utan vaknade hela tiden av ryggvärk. Nästa gång väljer vi ett annat boende när vi besöker Ronneby.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack louha
Hasse328, Ägare på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017

Hej och tack för ert omdöme! Jag är ledsen att ni upplevde toaletterna och sängarna dåliga. Vi är alltid extremt noga med städningen och toaletter städas minst två gånger om dagen, ofta mer. Vi har nyligen köpt nya sängar med extra tjocka madrasser till nästan alla rum och de brukar upplevas som bekväma. Om ni vill får ni gärna kontakta oss på info@ronnebyvandrarhem.se så vi kan ta reda på vad som gick snett. Med vänlig hälsning, Pehr